Gå til innhold

Ultralyd i dag - gleder og gruer meg.

enogtoogtreogfire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her på morgenkvisten og venter på at jeg skal dra til ultralyd undersøkelse. Kjenner jeg gruer og gleder meg denne gangen. Med de andre har jeg kun gledet meg og vært opptatt av kjønnet. Ikke tenkt noe mer enn det, men det er vel alderen som har innhentet meg og panikk for at noe er galt. Samtidig er det to der inne denne gang og det er jo også spesielt. Selv om jeg har sett de to på den tidlige ultralyden i uke 12, kjenner jeg at det blir rart og se to i dag også.... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til. alt er sikkert kjempe bra, håper du får vite kjønnet da.. da kan man liksom forberede seg ordentlig.. syns jeg da.. jeg husker den første ul min i uke 18 som om det var i går.. men det var da jeg fikk vite at det var 2 da. nå har jeg to herlige gutter. bare å glede seg.. slapp av å lad opp!!

Skrevet

Hei !

Da var ultralyden overstått og vi fikk bekreftet at det var en liten jente og en liten gutt. Jenta lå nederst og ble derfor tvilling 1, gutten like ovenpå og ble nummer 2.

Alt så bra ut utfra det en kan se på ultralyd. Vi er kjempe glade og storesøsknene syntes det var stas med en av hver, begge ble happy da vi har en av hver fra før.

Skrevet

Gratulerer med vel overstått ultralyd og en liten gutt og jente :klemme :

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...