Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg er alenemor og har barnefri i helgen og trenger seriøst sex (tuller ikke). Hvor er det lettest å finne seg en helt ok mann for en natt? Jeg er bare ute etter en one night stand, ikke noe mer.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg tror at hvis du står midt på rådhusplassen, snur deg 90 grader til høyre, går 100 meter og første vei til venstre, SÅ burde du finne en som er midt i blinken: Good luck.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Men jeg er så lei av Smuget.. Hva er den nye vinen liksom?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Å, er det smuget man ender opp på da? he he. Er ikke kjent i Oslo jeg, bare kom med et forslag. For min del syns jeg det er spennende å avtale et møte via internett. Prate litt der, se bilde, kanskje ta en prat på tlf. Føles det greit da, så kan man jo møtes på byn? Men samma hva du gjør, har du barn, så pass ordentlig på deg selv da.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 På bankplassen er det lett.. der får du tilogmed penger for deg ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jada, mamma;-) Det var ingen dum idè, men jeg chatter mest med utenlandske menn (britiske og amerikanske). Et par fra London har vært ivrige på å møtes, men det er kanskje litt kort varsel til i morgen?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #8 Skrevet 4. juli 2008 Sa jeg at jeg ville ha betalt? Jeg vil bare ha litt gjensidig og uforpliktende sex, jeg. Jeg er ikke til salgs. Faen for en frekk liten faen du er da..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Ja, det er vel igrunn kort varsel. Men, kjenner jeg til chatten rett, så finnes det plenty av utovertisser som er Norske der og.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #10 Skrevet 4. juli 2008 Nei, snakker bare med britiske og amerikanske, jeg. Er halvt britisk, og egentlig litt lei norske menn.. Dessuten er det litt mer oppegående folk på de sidene.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Men kanskje du har flaks. Du kan jo foreslå billett på Norwegian.no. Skal være mulig å gjøre kupp på reiser der, hvis de kan være litt fleksible.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Han ene er fra USA og pilot og har sagt han kan være her på 24 timer om jeg lar ham komme:-p De fra London jobber begge i finans, og tror ikke de trenger å fly Norwegian akkurat om de først bestemmer seg for å komme:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #13 Skrevet 4. juli 2008 Du får foreslå en flytur da vet du. Sjansen er nok ikke sånn kjempestor for at du finner en stilig amerikaner/brite sånn tilfeldig på byn en fredags kveld. Da må du nok planlegge det litt.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #14 Skrevet 4. juli 2008 Ja, jeg får vel hjelpe til litt selv... Skal til London for 2 mnd snart, sjansen er nok større der;-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #15 Skrevet 4. juli 2008 Hold deg i en hotellbar. Masse enslige forretningskarer der. Noen av dem er til og med amerikanere og briter. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #17 Skrevet 4. juli 2008 Lukter det litt Ella Bella Karamella av deg, eller? Kan du med sikkerhet si at disse mennene er det de har utgitt seg for å være?
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #18 Skrevet 4. juli 2008 Har du ikke en kamerat eller noen du kjenner, som du kan "benytte"? Da reduserer du sjansen for vold, sykdommer og at mannen du er med har en kone... Det er ikke alle menn som "bare" vil ha sex, du vet aldri hva du får; - kun om du er villig til å risikere å få noe annet enn du først søkte...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #19 Skrevet 4. juli 2008 Lille smuget kan være ett alternativ. Om man har lyst på sex syns jeg ikke det har vært vanskelig å finne en flott mann for natten i Oslo. Heller litt værre å få de til å forstå at du ikke har så lyst til å treffe de noe mere enn den ene natten.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #20 Skrevet 4. juli 2008 Ella stemmer, men ikke resten... hehe... Ja, jeg vet at de er dem de utgir seg for å være. Har ringt dem på jobben, sjekket jobbnr., sett dem på webcam osv. osv.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #21 Skrevet 4. juli 2008 Stakkars deg, som nesten ikke får noen konkrete svar på dette presserende spørsmålet ditt. Sikkert få kjerringer inne her i dag som kjenner til de ulike aspekter ved utelivet i Oslo. Jeg har bodd lenge i Oslo, og vet (fra annenhånds informasjon) at det er et enkelt "kjøttmarked" på steder som feks. "Johns" i Universitetsgata og "Andys" i Stortingsgaten. Jeg har (kjekke) kompiser som enkelt plukker opp damer her. Dette er ikke noen trendy steder, men ofte mye liv og morsom musikk i helgene - og mye folk på "utkikk", visstnok lett å plukke med seg noen hjem derfra! Ellers er det mye menn på kikkeren på Smuget som de nevner, men hvor flotte jeg kan si at disse er, er tvilsomt. . Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå