Gå til innhold

hva uke fødet dere i????????

bratt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden fått høre at jeg føder nok 4 uker før tiden, og jeg er skikkelig innstilt på dette nå kjenner jeg, men når jeg leser her inne så føler jeg dere går til uke 38 og 39

hadde vært interessant med en liten oppsummering om når det skjedde for dere?

Rier eller vannet som gikk først? og må vi legge oss ned hvis vannet går vi med tvillinger, vet vi må ringe sykehuset da, men jeg ønsker ikke noe sykebil osv om vannet går.

Har og bare 10min til sykehuset.

Jeg er nå 33 +2, uke 34 etter BIM:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått beskjed om at de ikke setter meg igang før uke 39 - men føler vel at det er VELDIG lenge til med den store magen:(

Skrevet

fødte uke 38-1. trodde også de skulle komme før, super glad nå at de ble to store gutter på nesten 3 kg. jeg ble varslet i uke 34 at nå kan det skje vært øyeblikk. ble forresten satt i gang i uke 38, da var jeg lei.. kunne nok gått en uke til.!

lykke til.. masse å glede seg til

Skrevet

Ble igangsatt og fødte når jeg var 38+5. Kunne sikkert gått lenger med dem i magen med ble igangsatt pga svangerskapskløe og at jeg var sliten.

Skrevet

Planlagt ks i uke 39+1, de siste dagene var forferdelig tunge. Trodde også at de skulle komme før, men det var ikke antydning til at de skulle komme av seg selv. Jeg fikk innvilga ks pga tv1 i sete og traumatisk førstefødsel. Det var fryktelig lenge å gå med en helt gedigen mage ( 130 cm rundt magen ei uke før de ble født....) men de var store ( 3170 og 3380, og 49 og 50 lange) og friske da de ble født og da var det verdt hver en dag :)

Skrevet

Fødte i uke 36+2. Vannet gikk og siden tv1 lå med hodet ned var det ikke nødvendig med ambulanse.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fødte i uke 23 + 6.... Det var akkurat på grensa til hva som er mulig....Det har vært noen kjempetøffe uker men nå har de blitt 32 uker og er her fortsatt!! :o) Det går riktig vei- for begge to til og med, jippi!! :o)

Skrevet

fødte i uke 34+3 , to vakre gutter på 1400 gram og 40,5 cm og 1760 gram og 43,5 cm.. alt går super bra.

Skrevet

Jeg hadde ks i 37+2. Fikk flyttet det en uke frem pga sterke revma-smerter i ryggen. Hadde nok skjedd hvert øyeblikk uansett, hadde kraftige regelmessige kynnere i flere dager før. Begge veide rundt 2900 da de kom.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg gikk til uke 37 + 1

Skulle etter planene ha KS 1 uke senere, men vannet gikk, så det ble ks 4 timer senere.

Tv1 lå i seteleie og nr2 i tverrleie + lite bekken, så jeg hadde ikke så mange valg...

De var 2682 og 2816 g...49cm

Nå er de 7 1/2 mnd og veier omtrent 9 kg :)

Skrevet

Eg hadde lett svangerskapsforgiftning og blei satt igang i veke 38+1, hadde då 2-3 cm opning og dei tok først vatnet, men ingenting skjedde så det blei drypp. To gutar på neste 3 kg så eg glad eg fekk gå så langt, sjølv om det var tungttungt mot slutten! Lukke, lukke til!

Skrevet

Hei!

Jeg hadde hastekeisersnitt i uke 33. Tvillingene var 1790 og 2150 store.

Skrevet

Hastekeisersnitt i uke 36 :)

De var 2700 og 2900 gram :)

Skrevet

Vannet gikk i uke 34+1. Tv1 lå i hodeleie, tv2 lå i seteleie men snudde seg i hodeleie når søstra forlot hybelen ;)

Tv1 var 2240 og 45 cm, tv2 var 2410 og 45 cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...