Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Nå har jeg lest om UL'en din, og tro du meg jeg er glad for at det gikk så flott!! Det er så deilig når man får bekreftet at alt er i orden med nurket :) Gratulerer med liten gutt - så gøy at dere fikk vite :) Vet du er inne i en tid der ting kompliserte seg forrige gang. Hvordan føler du deg? Trenger selvfølgelig ikke svare om du ikke vil altså! Ville i alle fall bare si at jeg tenker på deg, og har en god og trygg følelse av at denne lille tassen er sterk og kommer til å klare seg veldig fint i magen, til dere endelig kan holde den etterlengta kroppen i armene om noen måneder :)

Her går det også fint, syns det er litt ulidelig varmt om dagen, men kjære vene, det er ikke lov å klage på sommeren ;) Sparker godt i magen om dagen, noen dager mer enn andre, men satser og tror på at alt er i orden :) Er 20+4 nå, syns plutselig tida begynner å gå fort. Babyen er vel allerede 25 cm, tenk, halvparten av lengden sin alt! Så rart, men flott det skal bli å bli kjent med dette nye barnet, nesten litt uvirkelig! Hvordan går det med veslegutten deres? Vår er veldig opptatt av at han skal bli storebror, og gleder seg :) Synger for magen, nusser på den, og forteller lillebror/søøster om store og små hendelser i hverdagen, jeg syns det er nydelig å oppleve dette :)

Ellers er jeg veldig lite her inne om dagen, så du får bare ha meg unnskyldt om det går litt tid mellom hver gang jeg skriver! Kommer sikkert sterkere tilbake når høsten nærmer seg :) Har vært en uke i Tønsberg på ferie, det var deilig. Vi og har egentlig tenkt å besøke dyreparken i år, men himmel så dyrt det er å overnatte i Kristiansand!!! Har du noen lure tips mottas de med takk :) Uansett får dere ha en super tur, og kos deg i sola!

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138161094-nina_j/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Jeg skrev akkurat et svar til deg, men fikk beskjed om å logge inn for å svare, så jeg har nok falt ut en liten stund...skal prøve å skrive det samme igjen :)

Det var en stor lettelse på ul, og veldig gøy! Jeg er 19+ 4 i dag og synes også at ting går fort nå :) Tenk at vi er halvveis i svangerskapet!! :D

Her på Sunnmøre er det 28-29 grader i dag, så vi svetter og koser oss :)

Har heldigvis kjøling på jobben! ;)

Vi er ikke vant til SÅ høye temperaturer på disse traktene. Nordvesten bruker å sette en stopper for de. :)

Så morsomt at gutten din synger til magen og sånn! :)

Gutten vår snakker til babyen gjennom navlen min, hihi :D Kjempemorsomt at han tror det er inngangen til babyen, hehe :)

Vi tar ferie om en uke, og det skal bli deilig. Og ja, det er dyrt å overnatte i Kr.sand...men vi tenker at det blir jo bare denne turen til Sabeltannland (foreløpig ihvertfall ;)), så vi spanderer på oss de nettene. Det er snakk om bare ei kort uke, så det går bra, men skal man være en uke, så betaler man nesten en sydentur somme steder!

Det blir billegere for hver natt dersom man velger flere netter, men totalen blir jo mer da :)

Kanskje vi møtes da, om dere tar en tur nedover ;)

Vi reiser nedover 12.juli.

Har dere lang ferie da? Tar fire uker i ett strekk vi. Deilig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138161094-nina_j/#findComment-138164680
Del på andre sider

Såg du lurte på hvordan jeg følte meg også :)

Takk for omtanken! Jeg føler meg overraskende bra. Trodde jeg kom til å være overnervøs i uke 18-19 da vannet gikk sist, men jeg har knapt tenkt på det. Men det er godt å ha kommet over den kneika.

Så nå er det neste mål som er 24 uker, for da har gutten en bitteliten sjans for å overleve om noe skal skje. Neste deretter er 30 uker.

Det er litt greit å ha sånne delmål, for da er det lettere å se fremover ;)

Din form da? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138161094-nina_j/#findComment-138164695
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...