Tia med 2 ♀ Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Er vel det at man ble kalt peppermø om man var ugift som 30 åring før.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 ja det var det jeg tenkte på :-) men gjelder det om man har kjæreste, men ikke er forlovet?
viktorogmilla Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Enslig kvinne får saltkar og enslig mann får peppermø når de blir 30. Hvis det bare er de som er gift som ikke får, må jo også alle samboere få. Jeg mener dette er en regel som gjelder enslige, ingen som er i forhold, men vet det er forskjellig praksis.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 hm.... typen min fyller 30 etter jul en gang (jaja,,, jeg vet det er lenge til) men jeg mobbet han og sa "da får du jo pepperbøsse da" også ble han litt påtatt snurt. så jeg tenkte at han hadde død om han hadde fått det. og jeg kan altids mobbe. kan jeg ikke?
viktorogmilla Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Klart du kan mobbe:) Men litt kjipt hvis han får peppermø fra andre, er det ikke? Siden han har deg mener jeg. Det er dette som gjør at regelen 'oppe i mitt hode' sier: kun enslige. Jeg kunne ha gitt til egen mann (bortsett fra at vi begge er passert pepperstadiet for leeeeeenge siden), men ikke til andre som er i forhold. Men gøy å peke på pepperbøsser i butikkene og sånt, det er lov for alle:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 han kan godt få pepperbøsse av alle. kanskje han da kommer på at vi bare er kjærester. og når han har bursdag så har vi nesten vært sammen i ett år... så da er det vel fint om han begyner og tenke slik... hehe.. (hakke lyst til og gifte meg jeg nei... hehe)
viktorogmilla Skrevet 3. juli 2008 #8 Skrevet 3. juli 2008 Ågudhjelpemeg så treg jeg er:) Nå skal jeg legge meg. Tenkte faktisk at det kan jo være at han tar det som et hint, men tenkte ikke på at du ønsket å hinte, hi,hi. Da synes jeg absolutt noen av vennene deres også bør finne en stor, stygg pepperbøsse de kan true med å kjøpe til ham;) Og så bør ingen du kjenner følge mine regler.... Lykke til:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2008 hehe.. takk.. haha føler meg litt småsyk, siden alt er temlig nytt... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå