Gå til innhold

Hvor lenge sove deres 16mnd gammle barn paa dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har begynt aa sove saa daarlig om natten saa jeg lurer paa om jeg paa kutte ned paa soevnen paa dagen.. Han kan sove i 3t men etter 2 og en halv time saa pleier jeg aa vekke han.. Men vet ikke om det er riktig for han er jo saa troett naar jeg vekker han ...

Hvor lenge sov deres smaattiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sover mellom 1,5 og 3 timer.

Skrevet

Takk tessa 82.. Det er vel det min gjoer og. Naar legger du din om kvelden da..

Jeg legger han kl 7 -7.30 og han vaakner mellom 6-7.30.

Skrevet

Jeg legger han mellom 19 og 20. Han våkner mellom 7.15 og 8.00

Skrevet

Takk for svar du.. Kanskje jeg bare kan la han sove da..

Skrevet

Tja... Det er jo mange inntrykk som skal fordøyes i den alderen... Tror de trenger en god avkobling på dagen...

Skrevet

Ja han virker jo saa troett saa.. Og om jeg proever aa vekke han etter en time saa gaar det rett og slett ikke for han er jo saa troett.. Men da faar han bare sove da og jeg kan nyte freden og roen :-) Det er jo deilig naar de sover saa mye.. Da faar jeg og et avbrekk og kan slappe av

Skrevet

Jenta vår på 15,5 mnd sover fra 19 til 06 om natten. På dagen legger vi henne 11.30. Hun pleier å sove til 13.30. Hvis hun ikke våkner vekker vi henne senest 13.45 for ellers e hun umulig å legge henne om kvelden.

Skrevet

Jeg lar heller ikke gutten min sove etter klokken 2 for da blir han saa vanskelig aa legge. En av grunnene jeg stusser paa dette er at naar jeg legger han om kvelden sovner han paa et blunk og har ikke noe prob med det saa det virker som om han er troett om kvelden. Men om han vaakner paa natten kan han gjerne vaere vaaken i to timer.. Men jeg faar jo bare proeve meg litt frem.

Skrevet

Her sover hun fra 19og sover til 7 -8. Ikke alltid hun sover på dagen i det siste men som regel sover hun 30-60min på dagen. sover hun lenger enn 1 times tid blir det bare rot om nattten

Skrevet

I 1,5 til toppen to timer. Hun sover ikke noe etter kl to, og legges mellom halv åtte og åtte! Sover da til sju- halv åtte.

Nå har hun også blitt veldig flink til å legge "seg selv" om kvelden. Vi går inn med henne, synger og går ut igjen, og hun ligger og koser seg til hun sovner! Dette er et veldig stort framskritt for oss, hun har blitt ammet, bysset og sunget i søvn i lang tid. Alltid vært avhengig av at vi (jeg eller pappaen) har stått ved senga til hun har sovnet!

Så er litt stolt av henne nå;) Stor jente, liksom!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...