linda1983 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg tok en sånn test for et par dager siden. kom fastende til legekontoret og blodsukkeret viste da 5,0. Etter at jeg hadde drukket det sukkervannet ble jeg fryktelig kvalm. Klarte å holde på vesken i ca 1 time før alt kom opp igjen. Sykepleieren mente likevel vi skulle vente en time til og se og da ålte blodsukkeret 6,6. Noen som vet om jeg må ta ny test siden jeg fikk all vesken opp igen?? De sa at de ville ta kontakt med meg derso det var noe men legen min er på ferie så jeg får ikke snakket med han. Har ikke lyst til å ta den testen en gang til...
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 mye mulig du må gjøre det på nytt.. hater gb er ikkelett å holde nede det søte klisset.. men om du viste 6,6 har du ikke svangerskaps dia.. hvis det var lenge nok....
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Tror nok ikke at den testen er gyldig, dessverre! Bedre lykke neste gang. Selv ble jeg ikke dårlig i det hele tatt. Kanskje det kommer litt an på dagsformen?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg tok glukosebelastning i forrige uke og da sa de at så lenge man klarte å holde på det den første halve timen gikk det greit, og det er ikke uvanlig å kaste opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå