Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hei:) Hvordan er den første menstruasjonen etter en sa?? Jeg har hatt sinnsyke smerter og litt blødning. Lurer på om dette kan være en menstruasjon?? Noen som har noen erfaringer med dette??
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 hei.jeg har ikke fått tilbake min mens etter min SA enda, så er ikke helt sikker der.. men den første mens etter mine tidligere fødsler har vært veldig hard. sterke smerter og kraftig blødning.. så det er sikkert helt vanlig regner jeg med....om du ikke fått stygg lukt og feber da, da må du få deg sjekka fort.
Lemonia Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Første mens etter min SA var litt større enn vanlig, med litt rester etter SA'en, men ikke spesielt smertefull.
Lemonia Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Det spørs jo når du får eggløsning, og eggløsning får du ikke før alle hCG er ute av kroppen. Jo lenger på vei du var da du mistet, jo mer hCG var det i kroppen og jo lenger tid vil det sannsynligvis ta. Jeg miste i uke 11 og fikk ikke første mens før etter 9 uker.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 ok så da kan d gå lang tid. jeg var over 13 uker....mistet for 2 dager siden... Håper bare at kroppen vil leges fort og vi kan prø på nytt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå