Gå til innhold

E i uke 29 å ha lakt på me bare 2 kg.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JEG syntes det er veldig lite, men det er nok for at jeg har gått opp 15 kg til nå. (U30) Men du burde jo sjekke om alt er ok med beibien da....snakke med jordmor. Så spørs det sef hvordan svskapet ditt har vært til nå? Spydd mye, vært dårlig osv?

Dette er jo veldig individuelt, men syntes du burde sjekke det med jordmor eller lege. Evt få en ny ul for å se at alt står bra til med den lille. Hvis det gjør det skal du jo bare være glad for at du ikke har lagt ppå deg så mye.

Kommer vel an på hvilken start vekt du hadde. Jeg er også i uke 29 og har kun lagt på meg 3,5 kg så langt (det siste 1kg kom den siste uka). Er veldig fornøyd med det siden jeg hadde litt å gå på da jeg startet (bmi på 27,3). Symfose (?) målene ligger på den røde linja for min del så babyen er helt i rute :-)

D va på svangerskapskontroll'n t lægen e fant ut att d va bare 2 kg. Beibin ligg fint på kurven, å han væks. Så d e sikkert ingenting å bekymre se for ættersom dæm ikke reagert når e va på siste kontroll.

Annonse

Hei hei!

Ingenting å bekymre deg for siden babyen vokser fint! blir lettere å få av seg kiloene når babyen er ute.. bare å være takknemlig :-)

er i uke 32, og har lagt på meg 1 kilo... så ikke fortvil.

Forje svangerskap var likens, da la jeg nesten ikke noe på meg før den siste mnd. dagen før fødselen veide jeg 6 kg mere enn før jeg ble gravid. og ut kom en gutt på nesten 4 kg, 12 daga før termin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...