Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Siden det er lite aktivitet inne på dåpssiden, og vi skal ha dåp neste helg, prøver jeg her inne. Er det noen som har bilder av dåpspynting eller vet om nettsider med inpirasjon som vil dele med meg. Har lett på nett, men er ikke så flink til og finne ting. Takker for alle svar.
~sjiraff~ Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Pynt til bordet? Jeg har gutt, så kjøpte lyseblå lys på Indiska. Brukte litt blå tyll som svigermor hadde (ble brukt i samboers konfirmasjon og en annen dåp i familien). Kjøpte blå stoffsmokker og blå paljetter på Panduro. Synes selv at det ble kjempefint. Hadde forøvrig hvite blomster.
*Vetlis* Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Hvis du sender meg en pm med mailadresse, kan jeg sende deg bilder fra dåpen til lillesnuppa, men gidder ikke legge de ut her.
mamma til 2 små:=) Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Du kan kjøpe av meg:=) jeg har fine dåpslys med jentebaby på å et par andre kjempe fine.Har også blomster og rosa gjennomsiktig løpere.Jeg dåpte jenta mi for 2 mnd siden.Handla fra en nettside som heter---dåpskjole
Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 Må kikke litt og finne ut hvordan vi skal gjøre det. Skal ha det i minnet ;-)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2008 Takk. Sitter og venter på at de skal dumpe ned i innboksen min. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå