Gå til innhold

Er det noe barna deres sier HELE TIDEN ?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Han her sier : Sjå mamma, sjå mamma... HELE TIDEN.. å brum-brum til alt som går på hjul..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er to ting min gutt har sagt veldig lenge. Det ene er "Hæ?" og det andre er "Mipp-mæ!", som betyr "hjelp meg!" Rimelig lei av at han sier "hæ". Han sier det etter ALT vi sier. Og ikke bare en gang! :-)

Skrevet

ka? ka? ka? hehe.. men nå er det begynt å gi seg heldigvis..hehe

Skrevet

"Ha den" begynner jeg å bli rimelig lei, aner ikke hvordan jeg skal få henne til å si hva hun egentlig mener. Hun har jo et relativt bra ordforråd selv om hun ikke setter sammen så mange ord enda. Antar det er min egen feil, man har jo en tendens til å si "vil du ha den/det" i stede for "vil du ha bamsen/flaska/ballen" etc. Nok en ting å huske på til evt.søsken kommer *sukk*.

Skrevet

"Look mommy" sier han ofte hver eneste dag,

Skrevet

Ja han har mye som han sier hele tiden, veldig stort ordforåd....MEN...jeg tror jeg blir gaaaal snart av denne her "mamma?...mamma!...mamma!! ...mamma???...hvor er du..mamma??!!!" Hehehe den er konstant, han skal til enhver tid vite hvor jeg er i leiligheten, skulle tro vi bodde i slott vettu:)

Skrevet

"Ka saaaa du??" "Ka e deeeeeet?" Igjenogigjenogigjen ;p

Skrevet

Gutten vår snakker myyyye, og har et enormt ordforråd, men til min store fortvilelse, så er det noen ord som han synes er HYSTERISK morsomme om dagen, og det er: PROMP, BÆSJ, PISS......... =(

Jaja, det går vel over.. Er en "trend" i bhg om dagen =/

Sier disse ordene etter andre ting, sånn som "mammapromp", "pappapiss", "middagbæsj" osv...og så HAHAHAHA...

Ikke særlig flatterende språk, men forferdelig morsomt....synes han!

(blir 3 år i november)

Skrevet

Jeg holder vel strengt tatt på å bli tullerusk i toppen av "Ååå ja.. koffor DET då...?" hehe :)

Skrevet

hva er det, hva han sa, hva ligger han i da, hvorfor flira hun da, hvorfor stppa du bilen da mamma, hvor kjørte du da pappa, hva du har i munnen da mamma,

hvem, hva, hvor, hvorfor...................SØRSMÅL ved ALT................................heeeeeeeeeeeeeeeeeeele tiden

*dåååååne*

Skrevet

Eg må det

eg skal det

pappe/mamma/besto/bestemor sa det

nei nei nei mamma/pappa

Skrevet

"Nei, jeg!!"

Skal gjøre ting selv HELE tiden

Skrevet

Tuppa vår gjentar omtrent alltid det hun sier opptil flere ganger,.det som gjentar seg mest er hæ???hehe

eller mamma kjøre bil, eller pappa kjøre bil..

hellikopter sier hun mye..hehe og traktor

Skrevet

Min elsker å telle og å ramse opp de ord han kan. Slik tror han at han fører lange samtaler (med seg selv). Men når det er noe han vil og ikke klarer å uttrykke går det i ma ma ma ma mens han peker.

Skrevet

HÆ, pappa, systa, henne, dikke osv...

Skrevet

Klare sjøl!!!!!!!!!! som oftest etterfulgt av et noe spakere "hjepe mæ" ( hjelp meg)

Gjest Mamsen t 2,5 jenter *fødeklar*
Skrevet

Hun har heldigvis gitt seg nå, men for et par måneder siden orket jeg nesten ikke ta henne med på butikken. Uansett hva hun så, om det var en liter melk eller et puslespill:

"Mamma, sånn har vi hjemme."

Og dersom jeg ikke svarte bekreftende eller avkreftende på det:

"Sant mamma, sånn har vi hjemme? Sant mamma, sånn har vi hjemme? Sant mamma, sånn har vi hjemme?"

Skrevet

"datt ned".. he he har ei ganske klønete jente som detter en del ned..

Skrevet

Hun svarer ofte 'okei, da, mamma', hvis jeg ber om noe.....Syns det er søtt, og vet ikke hvor hun har plukket det fra.

Skrevet

Kasper spør veldig ofte om hva gjør du mamma? uansett hva det er jeg gjør :) Er artig da :P

Skrevet

*Hæjjeguuuud"

-Mor er pittelitt flau ju!!

Skrevet

Her går skravla i ett sett (2,7 år), men noen ting går igjen:

"kan du fortelle?" (dvs. at jeg skal lese høyt fra boka)

"jeg skal bare lese en liten bok først" (typisk når vi har dårlig tid)

"jeg vil ha vann, mamma!" (fra senga etter legging, med stadig stigende og mer insisterende stemme)

Skrevet

gutten min sier den, den, den til alt sammen hehe

ikke så lenge siden han begynte å si den heller

Skrevet

"Koffår det da??" som betyr: "hvorfor det da?"... hun spør hele tiden. Får svar på det hun spør om, men fortsetter og skal ha svar på svaret også..hehe. Hun er 2,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...