Mayla;) Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Nå nærmer vi oss en konklusjon her... Det blir dobbeltnavn, med Kristoffer som navn nr 2. Som fornavn står vi igjen med Even, Emrik eller Emil. Hvilken liker dere best, og hvorfor?
prebs Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Emil Kristoffer er finest sammen: ) Emrik er også kjempefint, men blir litt tungt med Kristoffer etter. (K-K) Even er jeg ikke så glad i.
Mayla;) Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Glemte å si at vi ikke skal bruke Kristoffer til daglig, bare på papiret
prebs Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 DA hadde jeg kanskje gått for Emrik - det er sjeldnest og veldig fint : )
sonne Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Jeg synes Emil er finest, deretter Even. Ikke så glad i Emrik. Synes også Even og Emil passer bedre sammen med Kristoffer
Studinen88 m/ gutt i magen ♥ Skrevet 4. juli 2008 #9 Skrevet 4. juli 2008 Synes nok at Even var det fineste Emil er også veldig fint, men tror nok at Even trakk det lengste strået Emrik var litt tungt synes jeg, og det lignet kanskje litt for mye på Henrik? Men, det er jo det mest sjeldne av disse alternativene
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 4. juli 2008 #11 Skrevet 4. juli 2008 Even er veldig fint og ikke så mye brukt. Emrik er også fint, men... Emil er oppbrukt for lenge siden og heller ikke spesielt pent spør du meg...
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Liker både Emrik og Even, men tror Emrik er favoritten
♥ Herligheten ♥ Skrevet 8. juli 2008 #16 Skrevet 8. juli 2008 Hvis dere skal ha Kristoffer som 2. nav, passet Emil best.. Emil Kristoffer =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå