Bæibi1+2 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Snuppa vår fikk vaksine i dag og reagerte ganske kragtig. Først var det bare litt gråt hos HS også sov hun i 2t, spiste og alt virket normalt. Men så fikk hun kratige magekramper og hylgråt i 1t i strekk. Hun hadde diare og vi skiftet 6 bleier på under en time og hun gulpet/kastet opp. Vi fikk gitt henne en paracett til slutt og etter en stund roet hun seg og sovnet. Har fått i henne litt mat nå og hun virker roligere...inntil videre. Er det noe som har opplevd lignende reaksjoner? Hvor lenge varte det for dere? Var forberedt på litt feber men ikke at hun skulle få det så vondt...
Labambie Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Pass på at du ringer hs i morgen å forteller om reaksjonen hennes! Vi fikk skikkelig reaksjon på 5 mnd vaksina da i form av oppkast. Og det var visst meget uvanlig,så de tok kontakt med legemiddelverket... Men jeg har hørt om det før.. Stakkar lita... Hun blir så stressa også vettu, når hun har ubehag. 3 mnd og hennes første møte med skikkelig smerte.. Er bare å trøste og fylle på med paracet ved behov.. God bedring til dere!
keeysha Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Samme skjedde med mi både på 3mnders og 6mnders vaksinen. 40 i feber og oppkast.. Første gangen sa hs at det måtte være i forbindelse med influense eller omgangsyke, men da det samme skjedde andre gangen så trodde hun på meg. Jeg visste jo hele tiden at det var vaksinen hun reagerte på. Hs hadde aldri hørt om oppkast hos andre. Det hadde de forsåvidt ikke på legevakten heller. Jeg ringte dit pga at oppkast ikke stod som bivirkning og at vi skulle kontakte lege om feber var over 39. Tror de må oppdatere bivirkning listen sin....
Bæibi1+2 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2008 Ja det var noe av det jeg syntes var så rart også... Reagere jo når det dukker opp bivirkninger utenom det som er oppgitt. Får ta det opp med HS neste gang vi skal dit, evt ringe de i morgen. Var datteren din lenge dårlig? Min sover nå, fikk i henne en del mat og en pracet til før hun la seg så håpder det hjelper den stakkars lille kroppen til å komme til hektene igjen. Takk for svar:-)
keeysha Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Hun hadde feber til sju om morgen, men så ga det seg.. Var sånn begge dagene. Håpe det gikk bra til slutt:)
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 min lille reagerte likens. han fikk vaksinene vær for seg, og reagerte på den som er mot hjernhinne betennelsen.. sa ifra til hs og hun skulle melde dette inn, så er litt i tvil om vi vil ta den neste gang. han ble skikkeli dehydrert.. å det er jo kjempe skummelt!!! er liiivredd for krybbedød, så jeg klarte nesten ikke sove den natta:( er spent på hva hs har å si når vi skal inn på kontroll igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå