Gå til innhold

TFK Joggster Twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er en helt genial vogn!! Men den er forholdsvis dyr å kjøpe i butikken. Hvis man vil spare noen tusenlapper så anbefaler jeg å gå inn på www.bikeshop2000.de Vi fikk sportsvogna for 3100 kroner helt splitter ny inkludert frakt!! Det er imidlertid en tysk side så det er lurt om man skjønner litt tysk eller allierer seg med en som kan språket. Man trenger ikke legge inn noe kortnummer heller, vi fikk faktura på e-post dagen etter. Fra vi betalte den, gikk det under ei uke før vi hadde vogna på døra!! Det var helt genialt!!! Den absolutt billigste måten å skaffe seg denne vogna på:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååh d var lurt =) vi lurer litt på denne vogna vi å =) takker for tipset! =))

Skrevet

Hva gjør dere da ved eventuel reklamasjon? Det er jo blitt veldig strengt i butikker i Norge...

Skrevet

Hei !

Var inne og kikket på siden da vi også har tenkt på denne vognen. Fant desverre ikke tvilling utgaven på deres nettside så da må vi søke på andre nettsteder.

Skrevet

www.babyjungle.nl driver og selger ut TFK vognene til spottpriser. Alle modeller.

Har selv denne vognen, og vil ikke anbefale den. Var veldig fornøyd i starten. men nå har vi skiftet feste til forhjul 3 ganger. Babyjungle er flinke tilå sende reservedeler. Vogna med msse ekstrautsyr kom dessuten en uke etter bestilling levert på døren. Veldig greitt.

Vognen er tung og med tiden vanskelig å manøvrere.

Skrevet

Jeg har hatt TFK joggster twist i 2,5 år og har aldri hatt noe problemer med vognen. Har brukt vognen mye - både i by og ulent terreng. Har også jogget og blade't mye med vognen.

At vognen er tung kan jeg heller ikke forstå. Vognen er mye lettere ann andre vogner på denne størrelsen.

Men det er vel slik det er i denne vognjungelen. Noen er fornøyde - andre ikke ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...