Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa har kommet med navneforslag til lillebror -han syns han skal hete HÅREK!

Navnet passer kjempefint sammen med storestøster sitt navn, og faktisk fint til mitt navn også. Jeg syns det er litt stilig, men er også litt usikker...

Er Hårek bare et tegneserienavn, eller kan en nydelig liten pjokk hete noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok til å begynne med kun tenkt på den dårlige tegneserien dessverre.

Skrevet

Jeg likte ikke navnet.... MEN det er bare min personlige mening.. Liker du det, så kan du nok bruke det..

men høres litt rart ut..

( tenkt på stå midt i en butikk eller badestrand og rope Hårek)

Det blir litt rart:)

Skrevet

Jeg må bare få si at jeg synes det er et fælt navn.

Skrevet

Jeg syns navnet er litt kult, jeg, men ville aldri valgt det selv. Først og fremst fordi etter som hvordan utviklingen har vært de siste årene ved tanke på at man i større grad, privat og på jobb, er i kontakt med folk fra andre land, ville jeg valgt et navn som fungerer litt bedre på engelsk

Skrevet

NEINEINEI!!! Herregud så mange fæle navn dere vurderer å gi barna deres!

Skrevet

Likte ikke navnet Hårek, men hva med Håvard istedenfor?

Skrevet

Hårek - det blir kattenavn, hundenavn eller tegneserie for meg. dessverre.

Meen, dersom dere bestemmer dere for det så vil folk reagere litt negativt i begynnelsen, også om ett år eller to så sitter de og sier at han ikke kunne hett noe annet.

Skrevet

he,he jeg synes faktisk det var litt kult jeg!! Tror faktisk jeg virkelig likte det, man slutter jo å tenke på tegneserie når man blir vant til det og har sett lille gutten:)

Skrevet

Kult! Bestekompis til sønnen min heter Hårek og han har personlighet til å takle navnet. Innrømmer jeg syntes det var uvant da jeg først hørte det, men har blitt veldig glad i navnet (og gutten) etter som årene har gått.. Syntes du burde gjøre det hvis du liker navnet! Lykke til,

Skrevet

synes det er litt kult jeg. tenkte selv på Hilmar (etter min bestefar) hvis vi fikk gutt, men det ble virkelig nedstemt av pappan. kunne da ikke gå rundt og hete Hilmar. Men JO - det navnet man får kommer til å kle den som har det! synes dere skal ta det om dere liker det navnet best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...