Gå til innhold

Noen under 30 i Oslo som vil treffes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 23 som venter mitt første barn. Har lyst til å komme i kontakt med andre på samme alder som også venter barn i november. Noen som er interesserte?

Skrevet

Hei!

Har sendt deg en melding i innboksen! :)

Skrevet

Heia :) jeg blir gjerne med! Er 21 selv og har en datter på 2 år fra før..

Skrevet

Hei! Jeg er også 23 år og venter mitt første barn. Synes det hadde vært veldig fint å komme i kontakt med noen på samme alder!

Skrevet

Hei :)

Jeg blir 24 og venter mitt første barn ! Hadde vært kjempe koselig å komme i kontakt med andre på samme alder,helt klart =) Ikke mange av vennene mine som er i samme situasjon,hihi !

Skrevet

Når har alle ferie da? Vi drar til Spania nå neste fredag og blir borte i 2 uker, men etter den 25 juli er jeg ledig hvertfall hehe :)

Er sykemeldt pga kvalme jeg da, så kan så og si bestandig.

Skrevet

Så bra at det er flere som kan tenke seg å treffes. Ja, nå er det jo ferie,så vi får vel prøve å treffes en gang i august kanskje?!

Skrevet

Fra og med 14. august og utover går fint for meg^^ Kanskje best på ettermiddagen med tanke på skole :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Passer for meg hvis det blir på ettermiddagen/kvelden?

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på snart 24 som venter mitt andre barn, har ei datter på snart fire. Ønsker gjerne å treffe andre på min alder i samme situasjon som meg. så jeg er gjerne med på treff! :)

Skrevet

Passer det for flere å møtes fredag 15 august? Evt. når?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...