knja Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg hadde et håp om at jeg skulle slippe overtid denne gangen, men sånn gikk det ikke. I dag er det 12 dagen min på overtid (gikk 13 dager over sist) og i morgen har jeg avtale på sykehuset for å få satt igang fødselen. Gjett om jeg gleder meg!!! Både for å få kroppen min tilbake og til å hilse på den lille babyen som vi har ventet sånn på. Så i morgen på denne tiden håper jeg å være tobarnsmamma )
jenkas69 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Så spennende da! I morgen skal det skje:) Skjønner lengselen etter både å få igjen kroppen og møte babyen din! Selv er jeg fire dager over termin i dag, og håper veldig at fødselen starter snart. Lykke til!!
ory Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Hei, Lykke til :-) Håper alt går bra med fødselen. Jeg skjønner følelsen av å være lei, har 14 dager igjen til KS og gleder meg til å bli mamma for første gang.
norddame Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Ja, du måtte altså gå så lenge denne gangen også. Nå blir det nok godt å få babyen ut og få slappe av, å kose seg med den. Du får ha lykke til, og regner med at du kanskje kommer på et treff senere med babyen så vi får se det lille vidunderet. Lykke til i morgen.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Oj oj oj. Da tenker jeg på deg i dag! Fy somjeg ønsker deg en flott fødsel. God tanke sendes sporenstraks!
knja Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 Hei jenter ) Da er det endelig over for denne gangen. Det ble en liten Mats på 3850 gr og 53 cm som kom på fredag. Han kom som et skudd når han først kom - det hele var over på 1 time og 15 min. Veldig behagelig at det gikk så fort. Må se formen an på onsdag, men dukker jeg ikke opp da, så stiller jeg neste gang. Må jo følge med hvordan det går med dere ) K )
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer! Jeg har tittet innom her hver dag, og der var du. Veldig glad på dine vegne. Ønsker deg en nydelig barselperiode med gutten og jenta di og mannen og deg. Du kommer når du kommer. Gode tanker
norddame Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Så godt at det gikk så bra og fort. Ja, tenk at det ble en gutt denne gangen. Gratulere så mye, det var gøy. Vi ses nok senere en gang, vi har nok sikkert flere treff i vente. Får kose deg med familien din. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå