nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Hei. skal ha fryseforsøk på førstkommende mandag:) Håper noen kan svare meg på følgende: 1. Vi må vel ha med mannens sæd?! (litt flaut å spørre om, men fikk ingen info eller sædboks med meg..) 2. Får man sykemelding på innsettingsdagen? 3. Hvor forsiktig må man egentlig være i rugeperioden og de 3 første dagene? 4. kan man ha sex før og etter innsettingen ?(dagene før og etter) 5. min mann har litt feber, reduseres sædkvaliteten da? takker for svar:)
okeke Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 1Fryseegga er jo allerede befrukta da så trenger ikke mer sæd :-) 2 Kan få sykemelding hos fastlegen trur jeg, jeg får ikke fra klinikken 3De første 3 dagene bør man vel holde seg mye i ro sier de og ikke bære tungt. D gjelder jo ellers i rugeperioden også, men rolige spaserturer anbefales 4rett før kan man ha sex, usikker på hvor lenge etter innsetting man bør vente 5kvalitet kan reduseres da ja, men siden egga allerede er befrukta så trenger dere ikke tenke på d
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 Takk. Nå ler jeg litt for meg selv det er klart når eggene er befruktet, trenger vi ikke mer sæd............... For en blondie! det verste er at vi dro og kjøpte urinboks i går ja ja, vi får satse på at det kommer barn ut av dette.og at det/de er litt smartere enn foreldrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå