Gå til innhold

Har alle fått ekstra kg allerede??

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og leser litt her jeg, å da ser jeg at nesten alle har fått ekstra kg allerede.... Jeg har ikke fått noen ennå... og jeg er 13+3ca.

Syntes nesten d var rart, men er jo egentlig glad for å ikke fått no mer ennå siden jeg har litt ekstra selv på kroppen:)

Hvor mye er dere gått opp? Og hvor langt på vei:)

Fortsetter under...

Jeg er 14+2 og har ikke lagt på meg en kilo en gang, bare fått struttende mage. Har så og si ikke no "ekstra" så jeg går egentlig bare å venter på en ganske kraftig vektøkning om noen uker. Har lest at de fleste legger på seg mest mellom uke 17 og 24.

Annonse

Annonse

14uker på vei, ca 2kg.. men ser ut som mer pga magen + økt bryst omfang;) Tror ikke man skal bekymre seg hverken den ene el andre veien. Har flere venniner som ikke la på seg, el vistes noe særlig at de var gravide, før i 5mnd ca.. uten at det var noe galt med svangerskapet eller fostret. Vi er så forskjellige, og det blir også graviditene.

Ikke stress med kiloene som kommer... Husk at når vi er gravide så lager kroppen mye mer blod, livmoren vokser og det skjer mye rart med kroppen. Dersom en ikke legger på seg mer enn 10-15 kg hele svangerskapet så har en lagt på seg for lite!! Det er ikke om å gjøre å legge på seg minst...

Spis normalt, tren hvis dere orker og kan, eller gå turer av og til. Kroppen trenger bevegelse. Kiloene går somregel fort av når babyen kommer ut.

Lykke til alle sammen. Kos dere med bebisen i magen!!

Tessa888, jeg håper virkelig du mener uker og ikke måneder, hehe.

Jeg har gått ned 1 1/2 kilo, men er ikke bekymra for det. Spiser normalt og trener som jeg gjorde før, og det har jeg tenkt å fortsette med så lenge jeg orker. :) Er 12 uker på tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...