Gå til innhold

Nå tar jordmor og lege ferie. Hvem skal jeg gå til nå?IRRITERT !!!!

Anbefalte innlegg

Hmm, jordmor sa at nå skulle jeg ha en sjekk om to uker, men jeg måtte ta kontakt ett legesenter i nærheten........Gjorde d, men der var også alle på ferie. Jeg kunne visstnok få en turnuslege, noe som jeg har dårlig erfaring med og pluss at denne var mann.......ehhh.

Hva gjør jeg??? Jeg sa til jordmor at jeg heller kunne dra inn til SUS når fødselen var igang heller. Men det syntes hun var for riski. Men hvorfor ordner ikke de med vikarer selv???? lurer jeg på...........

Jeg er nok for tiden både kort i lunta og har dårlig tålmodighet og varm...........det er jo 30 grader ute...pust pes !

Fortsetter under...

Om legen er en mann kan han vel likevel utføre svangerskapskontroll. Ser ikke helt problemet. Både JM og lege tar ferie her også frem til termin, men så lenge jeg får sjekket urin og tatt BT er jeg fornøyd jeg.

Så hva gjør du: Går til turnuslegen??? Alle leger har plikt til å skaffe vikarer, men om du ikke løiker denne, er det lite du kan gjøre

Jeg er så heldig at min jordmor har skaffet vikar, men uansett er det jo bare å gå til denne turnuskandidaten og få sjekket det viktigste. Bare se etter om du har svangerskapsforgiftning og sjekke hjertelyd osv. Det er jo enkle undersøkelser som turnusen helt sikkert klarer etter 5-6 år med studier...

og skulle det være noe mer problemer kan du jo bare ta kontakt med føden. Ikke la dette ødelegge de siste ukene av ventetiden din, alle trenger ferie, også leger og jordmødre =)

Ja er sikker på at turnuslegen kunne sjekket uinprøve og tatt på magen min og sjekket det som skulle. Men er blitt kresen på mine eldre dager og hatt ganske dårlig erfaring med disse. Jeg har kronisk nyrebekkenbetennelse og blitt satt på feil medisiner osv. Så skitt om 5-6 år med studier skulle gjøre susen.Meeeeeeen nå har jeg ordnet meg og klager ikke over dette lenger. Jeg har skaffet meg en jordmor som jeg skal gå til termin til 10 aug. :-)

Snart mamma til 5 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...