Gå til innhold

Sprade rundt i bikini på stranda...MEN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjøre det når en er plaget med utflod da. Synes dette er skikkeli ekkelt, jeg er av den sorten som må ha truseinnlegg alltid, hvordan gjør en det da med bikini. Har selfølgelig funnet meg en bikini jeg likte passformen på, men den var jo selfølgelig turkis, da vises det vel ekstra godt. Burde vel hatt sort?

Kan jeg ha truseinnlegg i bikini, det vil vel løsne når jeg bader, kjipt om det skal flyte opp da liksom :P

Fortsetter under...

Skrevet

Bare pass på å gå å dypp deg av og til.. Jeg er også en av de som er plaget med dette, har bikinier i alle slags former og farger, og aldri sett at man kan se utenpå bikinien at man har utflod..

Det er alltid et ekstra "lag" inni trusa som passer på slike ting, man ser det da ikke gjennom;)

Og føler du at det blir ubehagelig kan du jo bare dyppe deg litt i sjøen/bassenget :o)

Ikke bruk truseinnlegg nei! Hehe, hadde i alle fall dødd om jeg badet så kom det flytende et truseinnlegg opp fra underdelen min!! haha;)

Skrevet

ikke for å være vanskelig:) Men om dere er så plaga hadde dere vel ikke kjøpt turkis underdel? Da kjøper man svart.. ferdig med d:) Så kan du heller sprite opp med en turkis overdel.. hihi

Skrevet

Mhm, helt enig med deg der egentlig. Men cluet her er at å finne en bikini med god passform for meg er VANSKELIG!! Min " vakre" mage trenger bikini som ikke er så stram i strikken :P

Finner jeg bikini som passer så kjøper jeg den, uansett farge, hadde de hatt den i svart hadde jeg kjøpt den!!

Hilsen HI

Skrevet

Oki... da forstår jeg.. ikke meningen å virke frekk.. jeg har det litt sånn med bukser jeg.. Min "vakre" mage og "lille" rompe gjør at jeg ikke alltid finner bukser som er så fine på.. Så opm jeg er ute og ser etter en blå bukse, men finner en svart som sitter som et skudd, så har jeg ikke "råd" til å ikke kjøpe den..

Skrevet

Helt i orden, tok det ikke til meg på en frekk måte :)

Ville bare forklare jeg, skjønner at du lurte på det du gjorde :P

Men da skjønner vi hverandre godt da ;)

HI

Annonse

Skrevet

Kanskje du kan prøve de bittesmå truseinnleggene, de som bare er ca 5 cm lange (fra libresse)? Innlegg løsner jo ikke SÅ fort, evt kan du fjerne det før de lengste svømmeturene.

Skrevet

Jeg bruker tampong på stranda jeg, så slipper jeg å tenke mer på utfloden... jeg har også mye utflod og er avhengig av truseinnlegg ellers. vet det ikke er bra å bruke tampong utenom mensen, men så er det ikke så ekstremt ofte jeg er på stranda da.

Skrevet

Jeg vil tro det vises ENDA bedre i en svart bikinitruse... utfloden er jo lys...

Skrevet

HAHA! leiker du blond nå igjen:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...