Gå til innhold

TIL vi som er igjen av juni/juli/august/sept mammane...:P

Anbefalte innlegg

Lurer litt på treff igjen da.... Det er vel ikke mange igjen av juni mammane?

Uansett, til de som vil så tenkte vi på peppes igjen på aker brygge da, noen som vil være med? :)

Hva med onsdag 9 juli kl 18?

Kan de som vil og kan skrive under linken her, så reserverer vi bord når vi ser det er noen? ;)

Gleder meg masse..... ;););)

Fortsetter under...

Annonse

jeg må nok desverre melde pass likevel... dårlig om dagen.fortsatt ikke kvitt forkjølelsen og blir sliten bare jeg går en meter.. + kynnere deluxe... slitsomt å ta buss og tog helt til byen da.. bor jo på landet, hehe :)

men vi snakkes vel uansett snart håper jeg.. msn/facebook osv :)

i og med at vi ikke er så mange som skal på treff, ihvertfall til nå, så har jeg heller ikke bestilt bord... Skulle vi være veldig uheldige, er det nok av steder å spise for oss vel?? hehe.....

Og så kommer jeg med et forslag jeg da, som jeg sa på forrige treff, hva med å ta med kontanter? Så slipper vi stressede servitører hehe.... Kjipt hvis en av oss blir sittende igjen med en regning liksom hehe.....

Synd du ikke blir med da Anette, men kan forstå deg veldig godt... Er vel ikke i største slaget selv, men som jeg sa til deg, får ofre denne kvelden ;)

Hmm ses vel ikke føre lille tutta er ute nå da? Du må ha 4 fine uker igjen da, nyt siste tiden med bolla:P hihi..... Vi tenker på deg....;)

Klem;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...