Gå til innhold

Kan jeg ta ibux sammen med apocillin ???

Anbefalte innlegg

Svigermor sa at hun kunne ta paracet sammen med endel av tablettene.., men ikke ibux..

Leste nå da derfor på felleskatalogen og står at andre antibakterielle legemidler kan redusere effekten av penicilliner.. Ibux er jo betennelsesdempende.. Så er det kanskje fryktelig dumt og ta ibux ved siden av da?? jeg har jo tatt 2 ibux hver dag siden jeg startet på de... Men er betennelsesdempende og antibakterielle tabletter det samme??

Det ville jo eventuelt nesten være krise.. For paracet funker så dårlig på meg.. Fikk en tablett av svigers nå som funker som bare det.. Men de er såpass sterke og på resept at de tar jeg bare når jeg er ordentlig sliten av smerter...

Fortsetter under...

Takk for svar.. Veldig godt og høre.. Orker ikke tenke på å tygge engang uten Ibux.. hehe.. Ringte og hørte med legehuset nå og de sa det samme.. ;p

I går og i dag har det vært helt jævligt.. Og nesten redd jeg skulle ta "overdose" i dag.. hehe.. Tok 2 ala 660mg apocillin 50mg rinexin .. En time etterpå tok jeg 200mg Ibux og 500mg Paracet.. En time etter det igjen så hadde det ingen virkning.. Så svigermor ga meg en smertestillende hun hadde fått av legen .. Den funket fort for og si det sånn.. men det er 1gram så da burde det holde en del timer..

Takk takk.. Godt og vite.. Men den jeg fikk av svigermor tar man bare en av.. hehe.. Hun har uhelbredelig kreft og fått en eller annen type paracet på resept som funker meget bra.. Ikke tatt den før.. Ikke turt..

Men tok en nå og det funket ja...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...