Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 jeg ser at mange av dere har tatt graviditetstester i fleng der dere ser om HCG holder seg oppe, eller om streken blir lysere... Hvor finner dere tester til noe sånt? Dere går vell ikke på butikken å kjøper de til over 100 kr stk? eller? Mente at jeg så en annonse for billige graviditetstester her en gang, men finner den ikke tilbake.. her jeg bor er det 20 mil til lege, og jeg orker derfor ikke kjøre dit for å spørre dem om å ta flere blodprøver over flere dager for å få sjekka dette HCG styret.. Tror egentlig ikke at det er noe vanlig her å gjøre sånt heller. Ser jo at dere er mange som tar mange ultralydbilder også under svangerskapet. Vi har bare bare muligheten til det man får på sykehuset her, og får ikke sånt titt og ofte. Men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i billige graviditetstester eller finnes det noe hjemmeapparat som kan teste hcg? Jeg ønsker nødig å handle vilt graviditetstester i vår lille lokale butikk. Føler dette er en privatsak, og det blir det jo ikke om jeg tømmer butikken for graviditetstester... Jeg mista for 10 uker siden og ønsker derfor å få sjekka om jeg fortsatt har svangerskapshormonene i meg..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Bestille på nettet: billigetester.no:) Jeg vil heller ikke kjøpe tester i lokalbutikken i tide og utide....
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 tusen takk for svar:)) nå har jeg bestilt- de var jo virkelig billige, og så greit å få det i posten...håper det bare ikke står på utsiden av pakken hva det inneholder så posten her får noe å snakke om;)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 De sender ut valdig anonymt.. Det står ikke "BILLIGETESTER.NO!!!!!!!!!!!!!!!" på pakken heldigvis:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 uff...begynner nesten å grue meg til å ta testen når den kommer... hadde vært så koselig om den kunne vært positiv, men om den er positiv vet jeg heller ikke om jeg tør å glede meg på lang lang tid... har jo sett at det er alt for mange her inne som harmista på nytt og på nytt og på nytt..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2008 #6 Skrevet 9. juli 2008 Jeg skjønner hva du mener, ja... Har det litt på samme måten selv. Mistet i forrige uke, og kjenner at jeg gruer meg litt til å skulle teste. Men det er jo slettes ikke sikkert at vi blir blant de som mister flere. Mange mister 1 gang og det er det:) Så da satser vi på at det er oss også Men hvis vi er forsiktig positive, så blir kanskje ikke fallet så hardt?? Det er min plan neste gang det klaffer, i tillegg til at jeg skal ha en ultralyd tidlig for å se hjertet. Må jeg privat, så er det verdt det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå