Gjest Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Jeg fikk ut 8 egg på mandag og var veldig fornøyd med det, så var vi jo spente på om noen ble befruktet , fikk beskjeden som slo meg ned i støvlene at kun 1 egg var befruktet, skal sies at min sambo har dårlige svømmere og at icsi var anbefalt, men det ble likevel gjort en ivf.Jeg ble helt uvel igår, trodde løpet var kjørt, Men det ene egget hadde delt seg til i dag, bare 2 delt da jeg ringte kl 9 i dag tidlig, men hun mente det allerede kunne ha delt seg mer nå, men at det hadde vært sjekket veldig tidlig i morges, så da skal jeg inn på innsett nå...
Kråkebolla :) Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 oj. har forandret nick fra catta til dette så er catta:) Oj den var værre en min faktisk... men håper det har klart seg bra da. Var på egg innsett i går og 2 av mine hadde overlevd et 2 delt og 1 som var 3 delt så fikk begge 2... krysser fingrene for at ditt ble 4 delt og perfekt... men skjønner spenningen der ja:) lykke til:)
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 ja det var et sjokk for meg altså, siden det var så lett for meg forrige gang satte inn 2 og fikk 2... Det var ikke vanlig at bare 1 av 8 egg ble befruktet, så neste gang ble det icsi. Ruger jo på et 2 delt egg (hadde ikke delt seg mer) og har ikke håp for dette forsøket faktisk, jeg kom liksom over sjokket igår og ser fram til neste, er sikker på å klare det 2 eller3 gang, jeg har jo 2 barn så er ikke super stressa. Har du barn??
Kråkebolla :) Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Hei. så kipt. føler virkelig med det. ble sikkelig skuffet selv. Har 1 barn fra før hun blir strax 6 år. Mistet helt troen på dette forsøket jeg også.. så jeg og tror det blir på neste ikke på dette... Vi får håpe på at det fester seg men ha tro på at hvis det ikke gjør det kommer det flere muligheter.. men virker som om det er mange som har fått satt inn 2 egg osv på riksen i det siste så kanskje dette ikke er de rette mnd for de beste eggene... så også på hjerte klistre merkene på veggen at det har blitt halvparten gravide fra april til nå...
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 ja ja . vi blir nok gravide til slutt leste her inne om ei som hadde et 2 delt og 1 3 delt egg som fikk tvillinger( sånn som deg )), legen sa til meg at det var like vanlig å sette inn 2 delte som 4 delte , så vi får følge med hverandre her inne:))
Kråkebolla :) Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 okay... da får vi satse på det.. tør ikke håpe uansett jeg da pga mange år med prøving og altfor mange negative tester så tør jeg ikke helt det... men ikke noe hadde vært flottere en det... skal krysse for deg jeg:) Er vel bare oss 2 på uke 27 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå