Karomamma Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Ønsker dere en kjempegod feriesommer, alle som én!! phantomet - lykke til med T&Ts ankomst! Som jeg skrev lenger ned, 15. juli er en finfin bursdag. Skal tenke på deg når vi sitter på brygga den dagen dritgrei - masse masse lykke til med utpakkingen, tenk så ryddig det blir nå når du kastet halve huset Alle som er på tur, enten til langtvekkistan eller ute i sin egen hage, må kose seg og spise masse is! Og så vil jeg gjerne sende mange god-bedringsklemmer til dere som har syke barn og mammaer. Jeg har dessverre fortsatt aua i skulderen min og sykemeldingen er forlenget til over ferien. Skriving er forbudt (hysj...). Har jobbet 50% siden midten av april og det er en smule kjipt. Men men.... Det er herlig med SOOOOOOL
tebekaa Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Takk for hyggelig hilsen Karomamma:-) Kjempegod feriesommer til deg også! Håper sol, sommer og vin gjør susen så skulderen blir bedre. Men det tar jo sin tid de greiene der da. Spesielt hvis man ikke klarer å la være å gjøre de tingene som er fy-fy...
dritgrei hei hei! Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 God ferie til dere også karomamma, kos deg på sørlandsbrygga! Joda, ryddig blir det kanskje... Jeg håper vi får kasta litt når vi åpner eskene også. Nå kommer det noen og vasker oss ut, og vips så har vi også ferie. Det blir stas!
Plutseliten :) Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 God ferie til deg også Karomamma,kos dere masse på det blide sørlandet Fiske krabber,svaberg,saltvann og måkeskrik...det må være noe av det beste med sommeren! Vi biler oss nedover vi også etterhvert,med stopp hos venner i Stavern,Kragerø,Lillesand og Mandal ) Og på leid hytte på Nøtterøy. Og selvfølgelig blir det strålende vær!
frøydis m/ 4 Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 God ferie!! Idag er Sørlandet akkurat det det skal være. SOL SOL SOL SoL!! Ingen grunner gode nok til å reise andre steder enn hit!
Urtete Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 God ferie til deg også, Karomamma! Og god bedring med vonde skulderen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå