Gå til innhold

Simo eller Emmaljunga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ute å sett litt nå. Står mellom disse.. Heller litt mot Emmaljunga sin Cangaroo med city bag.... Noen erfaringer?? Er nå det er tilbud...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo to helt ulike vogner du ser på, da. Jeg ville kjøpt emmaljungaen. Vekten er mye lavere, og den har mye lengre brukstid. Den blir mindre sammenslått, og er mye enklere å manøvrere.

I tillegg er det veldig få Cangaroovogner på finn, selv om de har vært i salg et år. Det tyder på at de aller fleste er veldig fornøyde med den.

Simo har en ting Cangaroo ikke har: Muligheten til å ha barnet mot deg etter at du er ferdig med bag. Om det er viktig, så bør du gå for Simo.

Jeg har ikke hatt Cangaroo selv (har en på vei), men har trillet TFK, OTH og Easywalker. Trillecomforten er een helt annen enn det det var med Simovogna. De sier at Cangaroo er mest lik OTH.

Skrevet

Veldig mange som er fornøyd med citybaggen vet jeg. Står mellom den og edgen til emmajunga selv.

Skrevet

Har gått for simo duo sjøl pga større hardbag. Fikk helt ny til 4999,- med insektsnett og regntrekk. Kjøpte 2 bilstola og voksipose ++ ett par små ting og fikk litt rabatt på alt. Va ganske fornøyd med d:)

Skrevet

jeg har simo, oth og bugaboo.

Simo har masse positive egenskaper :)

Eneste negative er at den er tung ut og inn av bil.

Men jeg må ofte ta den når jeg skal handle ol grunnet god plass under vognen ol

Perfekt også når man går tur med hund.

bagen er stor, god og perfekt på reise for barnet sover veeeldig godt i den, kan slå ut armene slik de elsker.

Kan ikke kvitte meg med simoen altså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...