Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Nå venter jeg nummer 2 - etter 4 års slit, inkl 4 IVF. Jeg er overlykkelig over at vi endelig har fått det til igjen, og lovte meg selv at jeg ville med glede ta in mot alle barn jeg noen gang skulle få æren av å få!! Jeg er nå 36 år og min mann 40. Nå da vi lyktes, vil ikke han ha flere enn disse 2 mht til alderen. Han ville ikke være godt over 60 mens yngste barnet er 20 år (men det kan da ikke være store forskjellen å være 60 eller 63?)......Jeg vil gjerne ha 3. mann jeg, hvis jeg skulle være så heldig igjen. Hva mener dere om dette?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 Jeg synes du skal ta en ting (et barn) av gangen - man vet jo aldri hva som skjer... Ei venninne har alltid ønsket seg tre barn, men da de fikk nr. 2 viste det seg at babyen hadde et syndrom (ikke så alvorlig som downs, altså), men nok til at den lille trenger veldig mye oppfølging både hjemme og av helsevesenet. Nå er ikke venninnen min så sikker på om det er riktig med et 3. barn like vel. Så ting kan altså forandre seg underveis. Lykke til med svangerskapet!
Mayla;) Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Jeg har alltid ønsket meg tre barn, men etter to kompliserte sv.skap har vi funnet ut at nok er nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå