Gå til innhold

Så rart å lese bakover på trådene:)

connie79 er 2barnsmor:)

Anbefalte innlegg

Det føles som en evighet siden magen min var så stor, og jeg ventet og ventet. Savner litt av folkene her inne. Lurer veldig på hvordan det går med dere som var veldig aktive her inne... Er blitt fryktelig stille innpå her. Hvilke sider er dere på nå?

Har vært på dinbaby, men det er stille der også. :)

Hvordan er det med dere? Bare fryd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg! Tida bare flyr, sitter her med ei snuppe som er 7 uker.. Hvor ble de 7 ukene av lissom??

Vi koser oss innmari, men det er litt bekymringer også..

Har ei med låsning i nakken, så har begynt med behandling hos kiropraktor nå. Og henne er mye urolig, mest sannsynlig p.g.a nakken. Og ho er ikke glad i vogna si, så det blir ikke så mange trilleturer heller.. Men vi prøver å få til en liten tur hver dag.. Så hvis noen har noen forslag på hvordan vi kan få henne til å like vogna og ikke bare hyle i den, så er jeg takknemlig =)

Men vi er heldig som får sove om natta da, ho sover som regel fra rundt kl 22 til kl 5-6, for å få mat, sovner igjen og sover til kl 8-9. Så det er innmari godt =)

Jeg er på Dinbaby, men det er vel mest for å lese, og er inne å titter på Babyverden (på Mai 2008)

Mener jeg leste noe om kolikk hjemme hos dere "connie79 er 2barnsmor", hvordan går det?? Prøvd noe behandling??

Hehe, dette var vel en raskt "oppsummering" fra oss, åssen er det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe som hun kan titte på i vogna? En tittevegg eller en figur som kan dingle? Jenta mi sover godt i vogna, men er mer våken nå. Hun nistirrer på figuren jeg har hengt opp .. smiler og prater fælt til den, søte jenta mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på dib... går inn på denne siden via dib og... på klubbsider....

mini her er blitt 8 uker nå. går alt for fort gitt...

han liker vognen kjempe godt. og det er jammen bra.. storesøsteren likte den ikke da hun var liten... hylte med engang... han her sovner eller så ligger han og ser og ser. har hengt en liten figur inni taket liksom., slik at han kan se den. nå når det er fint vær så har jeg tatt vekk dynene osv så han ligger og spreller oppi der med tærene bar. kjempe gøy. så tar jeg ned taket litt så han kan titte rundt.. (gjør det helst på butikken osv. må ha mygg netting på ute).

trille iallefall to ganger om dagen her. for må levere og hente storesøsteren i barnehagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Har ikke vært så aktiv her, men var her mye da jeg gikk på overtid og følte at ALLE fødte før meg : )

Men nå er min lille snart seks uker og verdens roligste baby : ) Han spiser og sover masse og ser ut til å være veldig fornøyd med livet.

Når han er våken er han bare blid. Han sovner av seg selv, og har natta si fra 24 til 12 neste dag.(håper å få lagt han litt tidligere etterhvert) Spiser litt innimellom da.

Og veldig deilig dette, for med storesøster var det mye mere styr og gråt.

Vi har styra MYE med amminga da, og nå kombinerer vi pupp og flaske så lenge vi er fornøyd med det. Etterhvert går vi nok over til flaska.

Deilig med baby om sommeren og synes det er så herlig å kjenne at kroppen er på vei tilbake, selv om det er MANGE kilo igjen til trivselsvekt : )

Artig å lese om hvordan det går med Mai mammaene ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hengt opp litt titteting i vogna, men til ingen nytte.. Men takk for tips =)

Men det ordner seg nok =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er inne og titter her, men har sett at det har vært veldig stille jeg også. FØler vel heller ikke at jeg har så mye tid til å bidra med noe aktivitet her heller... Er litt inne på Dib og babyverden, mai-tråden også.

Ellers går det fint her nå. Var en del styr med meg etter fødselen, men det går seg sakte men sikkert til. Tror stingene har løst seg opp også nå, så det er deilig. Og lillegutt ser ut til å ha det bra. Litt magevondt innimellom har han jo, og han gulper en del...Men han lar seg trøste i allefall. Han begynner å bli mer og mer med også. Litt smiling, men ikke så mye ennå.

I dag var vi på helstasjonen for 6 ukers kontroll, eller dvs han er 5 uker i morgen.

Han har gått opp fra 3892 g ved fødselen til 5260 nå.

Og lengden har økt fra 54 til 58.

Kunne vært fint å prøve å holde litt liv her inne fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

De tror vi har kolikk her i huset, jeg selv tror han har KISS. Skal sjekke det 21 juli. Har dere KISS? Siden det er snakk om låsning i nakken? Kiropraktorenn vi brukte mot kolikken sa at han ikke ville knekke han i nakken, men manuellterapautene gjør det. De er eksperter på nakkelåsning og KISS. Og de er gratis:)

Her er det mye mindre gråt, og om det er kolikk har nok kiropraktoren hjulpet. Vi bruker også miniform dråper så han får ut luft.

utrolig å se forandringene hans om dagene. Stor smiler. Er super nyskjerrig og veldig hissig om han blir trett. Heldigvis elsker han å ligge i vognen. (i motsetning til storesøsteren som grein konstant i vognen).

Ett tips er å begynne i det små, kanskje ha hun i vogna inne hjemme og rugge henne litt. Sånn at hun blir vant med det.

Lykke til med nakken. Håper det ordner seg. For det er slitsomt ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...