ViSkalBliEnTil Skrevet 3. juli 2008 #1 Skrevet 3. juli 2008 Lurer på hva som er forskjellen på 07 og 08 modellen ?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 tenker du på enkel vogna?? har ikke hørt at det er noen forskjell på de. men på tvillingvogna er det seperate kalesjer på 08 modellen
engletrollet Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 08 har en klips som gir vogna litt bedre sittestilling.
MoccaMocca Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har fått fortalt at bagen er litt lunere på 08-modellen, 07-modellen er litt åpnere. Har bestemt oss for denne vogna! Virker som ei super vogn som er lett, tar liten plass i bil. Den skal ha en stor og romslig bag.
ViSkalBliEnTil Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2008 Jeg tenkte egentlig på sportsvogndelen. Går det an å bruke 08 bagen på 07 understellet til et ev neste barn ?
eple3 Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Ja, du kan bruke 08 bag på 07 understell - det er ingen forskjell i understellet på 07 og 08. Forskjellene er 1) at 08 bagen har lavere kalesje enn 07, og dermed blir den noe lunere, men om man legger kalesjen helt ned på bagen, kommer kalesjerammen ikke helt inntil bagkanten om du skjønner (man kan fortsatt velge hvilken bag man ønsker iallfall der jeg kjøpte). 2) Neste forskjell er at sportsdelen kommer med klips slik at en kan sette opp ryggen litt rettere enn på 07 modellen - var noen som hadde erfaringer med at ryggen ikke ble rett nok i sittestilling på 07 modellen, så dette skal være bedre på 08.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå