Gjest Skrevet 3. juli 2008 #26 Skrevet 3. juli 2008 Så fin blogg. Glder meg til å kunne pynte hjemme sånn som deg, bygger nå og flytter inn rett før jul! Har en jeg også : www.henepene.blogg.no Men e rikke så flink til å skrive på den Bare litt innimellom.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #27 Skrevet 3. juli 2008 Ååå, frustrert! Kan du forklare hvordan jeg skal få den opp på bloggen min? Jeg velger hvordan den skal se ut og alt mulig, men klarer ikke å fatte hvordan i huleste jeg får dem opp på siden min? Står noe om paste og html......da er jeg lost, vettu...=)
Kjukka Skrevet 3. juli 2008 #28 Skrevet 3. juli 2008 Du må legge til en ny boks... den som heter Java/html, så limer du bare koden inn der
Evitamor Skrevet 3. juli 2008 #29 Skrevet 3. juli 2008 Her er oppskriften på 3 raders blogg, jeg fulgte den til punkt å prikke. Jeg har laget meg en egen blogg som jeg bruker for å teste ut nye ting, slik at ikke bloggen blir styra med hvis jeg ikke får det til. http://www.bloggerbuster.com/2007/07/create-three-column-blogger-template.html Det ser komplisert ut, men enkelt når man tar deg tid til å studere hva som faktisk står der. Lykke til!
Kjukka Skrevet 3. juli 2008 #30 Skrevet 3. juli 2008 Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh, tusen takk :D Endelig Ja, jeg vet at slikt ser helt umulig ut, men at det som regel går, bare man gidder å lese
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. juli 2008 #31 Skrevet 3. juli 2008 så mange fine blogger www.minherligefamilie.blogspot.com
Gjest Skrevet 3. juli 2008 #32 Skrevet 3. juli 2008 Nå lager jeg meg også, men når jeg skriver et innlegg og vil legge til bilder, så skjer det ikke noe.. hva gjør jeg galt?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. juli 2008 #33 Skrevet 3. juli 2008 Min blogg er www.kattetrynet.blogspot.com Men har akkurat begynt da, så er nesten ikke ting der enda. Men kommer nok mer etterhvert:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. juli 2008 #35 Skrevet 3. juli 2008 *ler av bloggnavnet til cat78* så fiiin kommode pappa'n din hadde laget! <3 Selvom jeg ville malt den hvit da! hehehee. til HI! Jeg ler av tørkestativdrømmen din, men jeg er helt enig med deg. Det er ikke helt fullkomment med hus uten tørkestativ nej!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. juli 2008 #36 Skrevet 3. juli 2008 eeep. glemte min blogg da www.tinkerbelle.blogg.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå