Gå til innhold

Er det finnes noen gravide med termin i juli?

viktorija 22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det bare kommer jenter denne sommeren jeg :-)

Så fint at du er glad for å komme til Bærum da, har hørt mye pent om både føde- og barselavdelingen der. Hadde vært innmari moro om disse madamene kom til termin, da hadde man hatt en å drikke kaffe med mens man ligger der :-)

Annonse

her føler jeg det motsatt..alle mine venner har fått gutter og venter gutter.. eneste jenta i flokken kommer fra meg.. hehe

Ja det er derfor jeg er glad for å komme dit, har hørt bare positivt så langt. Ullevåll og Riksen blir for stort tror jeg.

Hadde vært koseli om de kunne gjort det ja:)

er fryktelig utålmodig nå, og nå som det er så varmt orker jeg ikke å gå ut på dagen heller..

hvordan får du dagene til å gå da? tipper at du ikke er mindre utålmodig:)

Hehe, merkelig nok så er jeg ikke så utålmodig. Føler meg helt dust når jeg sier jeg ikke er det, virker som det er forventet at man skal hate den siste mnd :-P

Den siste tiden har dagene bare flydd av gårde, brukte hele mai og juni på å flytte og pusse opp, så nå sitter jeg stort sett bare på ræva og bimmer. Nyter den siste tiden før livet blir snudd opp ned. Og god husmor som jeg er, så har jeg bakt masse så frysern er full til barselbesøk ;-) (selv om det er uvisst hvor mye av disse kakene og bollene som faktisk er igjen til barselbesøk..Jævla godt med kaker :-))

Hvor i Oslo er du fra? Visste ikke at dere ble sendt ut av byen for å føde, har det noe med babyboomen som er i år å gjøre? :-)

Jøss... det må jeg si, husmoregenskapan dine er på plass iallefall:) om de kakene er der til besøkene eller ikke så er det jo alltis godt å ha noe å spise mens man venter.. her går det i sjokomuffins, vanvittig gode, skikkelig kaloribombe men når man spise de så glemmer man det...;) her har det jeg også vært litt husmor, med vasking av kjøkkenskap å ellers i leiligheten, orker ikke tanken på å komme hjem fra føden til ei leilighet som ikke ser ut.. uff. men har mye tid til å nyte litt stillhet også, vet jo at det blir nok å gjøre om noen uker.. pusse opp leilighet ska vi gjøre i september, dvs male og flytte.. blir spennende det med en liten baby..

-kan nok godt være at det har noe med babyboomen å gjøre ja og kanskje det at jeg har termin i fellesferien så da hadde de vel ikke plass til oss i oslo.. men det er jo greit! Tror det blir bra jeg. så lenge jeg ikke føder i taxien på vei dit da... haha, er jo et lite stykke å kjøre.. men det skal vel mye til:)

Hehe, sant det. Glemmer at det er sommerferie jeg :-) Den har liksom forsvunnet litt i alt styret. Blir verken ferie eller bursdagsfeiring i år, dette beistet tar opp all min tid selv om det ikke har kommet enda ;-)

Moro med flytting da, skal dere flytte langt? Er veldig glad for at vi fant denne leiligheten når vi gjorde det, det kom i grevens tid. Ser for meg løping opp og ned til 4. etasje med baby'n på slep :-)

Da har du i hvertfall en god unnskyldning for å skulke unna kasseløfting og skap-skruing :-D

Ja denne sommeren blir no helt utemom det vanlige. Utrolig hvor mye de kan ta opp nesten alt av oppmerksomhet når den fortsatt ligger i magen.. Alt dreier seg om dem leeenge før de sier "hei, her er jeg":) men guud så koselig det er :D

Vi har kjøpt i oslo så det blir ikke så lagt nei.. her heldigvis i 1.etg så blir ikke så mye trappegåing som de leilighetene vi fant før vi bestemte oss for denne, de var alle i 3.

Men se på det positive, kommer ikke til å ta langt tid å ta av seg evt ekstra graviditetskilo med leilighet i 4. ;) Og skal ikke bære noe unødveldig mye jeg nei, har bestemt oss for å leie flyttefolk. Så får de ta av seg det så kan jeg kosentrere meg om babyen:)

Men en ting er sikkert, når vi har kommet oss inn så blir det deilig med 2 soverom og ei større leilighet. Nå bor vi i ei lita leilighet med 1 sov midt i byen. Men heldig dere som klarte å få dette fixa før den lille kom..

ps. får ønske deg Gratulere med dagen som har vært(?) c",)

Er ikke før på mandag, men takk ;-)

Med min flaks så kommer hun vel da, så får jeg ikke feira bursdagen min igjen noensinne :-P

Flyttefolk er absolutt å anbefale, det leide ikke vi :-S Leide vaskebyrå, men min kjære samboer og hans kamerater fikk æren av å bære alt av møbler og hvitevarer opp i 4. Hehe, det var i tillegg i begynnelsen av juni da det var 30 grader ute, og siden det er endeleilighet sto sola på fra alle kanter i våre persienne-frie vinduer, så var skikkelig badstu her :-D

Sånt gjør man ikke en gang til ;-)

Blir deilig med mer plass da :-) Blir vel godt å få et rom å plassere babyen deres på etterhvert også. Har hørt litt for mange skrekkhistorier om folk som har bodd på to-roms og delt soverom med knøttet i flere år. Privatliv blir fort et fremmedord da :-S

Annonse

For å si det sånn, privatlivet skal vi ha:) hadde ikke orka å bo her i flere år nei, synes det er trangt nå jeg..

Greit med samboer som gjør jobben ja;) du kan jo ikke løfte å styre sånn med høygravidmage... Gooood unskyldning;)

men du, om vi skal møtes på sykehuset så kan det godt være at du må få litt fortgang i sakene.. har vært dær i dag, 2 cm åpning og rier, har hatt de siden jeg sto opp. så her er det ikke så lenge til at vi får se den lille jenta vår:)

Virka forresten veldig trivilige dær, så tror dette blir veldig bra.:)

Du får jo da evt verdes fineste bursdagspresang da;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...