Gå til innhold

Grunnløs spekuasjoner om mitt nick i denne tråden! Ønsker anonym "frøken paranoid" skutt, steinet og tuppet i ræva ut fra DiB.

Anbefalte innlegg

http://www.dinbaby.com/forum/thread/138151065

At jeg skal få skylden for å skrive grove sexartikler i din tråd modde, vil jeg ha meg frabedt, så enten slettes denne tråden eller helst svarene jeg sikter til.

Jeg har vært der inne på anonymforumet å skrevet om ulike samfunnsproblem angående røyking, fedme, kostholdsråd, barneoppdragelse og ulike navnevalg til barn, som anonym. Dette er etter mitt syn ryddige og fine svar fra min side uten tegn til ondskap, frekkheter, spydigheter eller andre angrep på brukere. At jeg henges ut i din tråd som frontfigur for useriøse sexinnlegg på anonymforum, vil jeg så klart ha meg frabedt, da jeg selv tar stor avstand fra det drittsnakket der.

Fortsetter under...

Antar at du reagerer på setningen: "Jeg syntes du bør være inne her litt oftere å holde et øye med Dr. Yppert og alle de over sexualliserte innleggene." Slik jeg tolker dette, så oppfordres jeg til å holde øye med to ting; for det første deg og for det andre sexualiserte innlegg.

Hva er så galt med dette?

Åhhh, BUHUUU, dr.Yppert......

Etter så mye skit du lirer ut av deg, og alle disse falske innleggene du har startet på anonymsiden, syns du det er rart at det blir reagert på deg? Du kan altså "angripe" alt du vil, men når du blir angrepet, da er det liksom urettferdig? Ris til egen bak, kalles det.. Eller; som man høster, så sår man.. osv osv..

Hehe....idiot! Legger man ut en tråd om feite så hetser man, legger man ut en tråd om prinsesser så hetser man, uansett så hetser man, forskjellen er vel at yppert tar for seg gruppevis mens anonyme her går direkte løs på han...!!Så føler du deg støtt av enkelte innlegg eller tråder så bør du kanskje vurdere å bytte ut pcn med gameboy!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...