Gå til innhold

Endelig min tur :)

Anbefalte innlegg

Har fulgt dere som har vært på ultralyd i noen uker nå, og føler jeg er den siste. Eller? Har ganske sen ultralyd, i uke 19. Og terminen min i følge lege er 29 november, så jeg er vell sist i køen :P

Men ENDELIG!! I morgen er det min tur, og har en veldig blanda følelse av gru-glede. Jeg vet at lille lever der inne, for den er ikke akkurat den sjenerte, her er det liv opp til flere ganger om dagen. Og er så heldig å ha kjent spark i fingeren min et par ganger også :)

Jeg har heller ingen forventninger om å se kjønn (vil vite om de ser det), og har heller ingen forventninger om det er friskt osv..

Men har noen tips om hva jeg skal spise fo at junior skal være våken? Ikke hyper, men våken?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138153389-endelig-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ultralyden idag gikk over alle forventninger :)

Spiste en kick, og da var junior så våken at vi fikk sett mye rart. Fine rolige bevegelser, og var ikke sånn over aktiv, jordmora fikk målt alt uten problem. Eneste som ble et problem var å se hva den lille var slags kjønn. Den ville ikke ut med bena. Men mest sannsynlig en jente, men man vet jo aldri, skal ikke stole på mine innstinkter :P Hehe.

Åsså ble terminen flyttet bak 4 dager, jeg som grudde meg og trodde den skulle bli framskyndet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...