Gå til innhold

hva gjør du for og glede kjæresten din? (av romantiske ting)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så dårlig på sånt, men har lyst til og gjøre noe koslig for han

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg lager mat han liker, setter små post it lapper med "Jeg elsker deg" og andre små ord/setninger på steder hvor han ikke oppdager det med en gang, gir han massasje, sender han sms/mail med hilsener, kler meg fint og sminker meg selv om det er en helt vanlig dag (har gått hjemme med frøkna i ett år så er ikke så ofte jeg pynter meg i hverdagen)....

Skrevet

lager mat, gir han små uventede gaver, som en shorts, en bok, en plakat.. alt etter som hva han har snakket mye om den siste tiden.. gir han massasje, lar han sove litt lenger når barna er her, lager frokost.. skriver små lapper og steller meg og kler meg sånn han liker best :) alt ettersom humøret mitt også, gjør jo ikke alt dette hele tiden, men innemellom trår jeg til :)))

han vet jeg elsker å gå på kino. så han er flink til å overraske meg med kino og middag ute når vi har barnefri :)))) ellers så kommer han hjem med favoritt isen min eller sjokoladen min rett som det er ;)

Skrevet

mye det samme som sessa :)

pleier å smøre matpakke til han. gjerne med noe godt pålegg og litt ekstra godt innimellom. skriver koselig lapp til han i matpakka. sender alltid en koselig melding i løpet av dagen, han sender ofte til meg først også da :) avslutter alle meldinger med elsker deg og prøver så ofte jeg kan og fortelle han at jeg er glad i han og for at han er min mann :)

han blir ekstra glad om jeg lager middag som jeg vet han liker eller som han har snakket om. sånne småting i hverdagen :)

Skrevet

Gi han sovemorgen selv om det strengt tatt er min tur...

Sørge for at han har rene klær (øh, husmor jeg??), kjøper småting som dvd'er, cd'er osv, pynte meg for han.

Ta han med ut og spise når vi har barnefri. Eventuelt lage date-night hjemme etter at ungene har lagt seg.

Skrevet

Eg ramser opp litt andre ting enn direkte romantiske eg da, for det er eg ikkje så komfortabel med å snakke om. Han setter veldig pris på dei tinga eg nevner her, meir enn romantiske middager. Å fiske sammen er for han mykje meir givande. =)

- blir med på fisketur

- blir med på fjelltur

- høyrer på historier eg ikkje er interessert i

- er med han på fiskefarmen og gjer ein liten innsats

- lager middag

- pusser på båten

Annonse

Skrevet

Da jeg gikk gravid sov jeg tilnærmet ingenting. Så da handlet jeg ferske rundstykker hver morgen, og laget frokost til ham med roastbeaf (den definitive favoritt!) som var klar når han våknet før han skulle på jobb. Jeg tror nok han savner det litt, men jeg har sagt til ham at den tid er forbi..hehee :D

Nå kjøper jeg cd´er jeg vet han ønsker seg (han elsker musikk) og legger de på puten hans så han ser dem når han skal legge seg. Da blir han alltid überhappy og så kan han ikke legge seg likevel, for da mååå han bare høre litt først. Og en gang iblant sier jeg at vi skal ha fisk til middag når han spør (jaddah...han er som en unge i matveien, og griner på nesen når det er fisk..) og så lager jeg pølse med lompe og potetsalat istedenfor (igjen; han er virkelig som en unge i matveien, for dette er det aller beste han vet!). Da svever han i lange tider :)

Skrevet

Bretter tøyet hans (det er ingen selvfølge til daglig!), masserer nakken hans, lager favorittmaten hans, jekker en øl og tar på meg fotballtrøye og en truse han liker.

Skrevet

så om jeg lager eggerøre med ferskt børd og røkelaks og masse godt pålegg til han til frokost i morgen, så er det litt romantisk?

jeg kan kjære agrukene i hjerteform.. hehe...

hm... være husmor romantisk er litt vanskelig når han ikke bor her.

men mange fine ideer her!

Skrevet

høres kjempe hyggelig ut :) og veldig husmor romantisk synes nå jeg da :))

Skrevet

hehe.. kanskje det er litt husmor romantisk.. hehe

hm... jeg skal henge en lapp på badet til han.. hihi...

hm... skulle hatt litt bedre tid, for da skulle jeg laget ordentlig middag og alting, men han kommer ikke før etter på så da blir det litt sent. også skulle jeg hatt stearinlys og roseblader som på film... hehe

Skrevet

du kan age eggerøra i pepperkakeform av hjerte :)

det har jeg gjort :) mannen her syns det var søtt :)

Skrevet

Ååååå. Beretta, takk for tipset! Vi har en sårt tiltrengt kjærstehelg denne helgen og da skal jeg jammen ta på meg sexy undertøy og fotballtrøya hans og overraske han med et par pils:)

Gleder meg allerede.

Mortilgunnar, grattis med kjæreste, det glemte jeg visst å si i sta. Han blir sikkert kjempefornøyd med frokostromantikk!

Annonse

Skrevet

hehe.. nå tror jeg du overdriver min husmor side.. jeg har ingen pepperkakeform.. hehe,, men jeg skal få til og lage et hjerte alikevel :-)

det var et super bra tips! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...