Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 når skal man få tid til å pumpe ut mm? i.o.m. at hun spiser ca annenhver time så føler jeg ikke at jeg har nok til å pumpe ut og at det skal produseres nytt innen hun skal spise igjen lissom... hva mener dere? noen tips?
C&M&H Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg pumper om morgenen, da er produksjonen høyest. Det jeg gjør er at jeg sparer en pupp til pumpa, altså ammer bare fra den andre. Ungen er mye flinkere til å få ut melka enn pumpa, så mine bryster må være litt fulle for at jeg skal få ut noe. Nå ammer jeg bare av et bryst per måltid da, hvis ikke blir det litt verre. Da må du nok "tørrpumpe" litt en periode for å få opp produksjonen.....
r r r Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Hvorfor må du pumpe? Jeg skjønner det om du har veldig mye melk og må det for ikke å sprenges. Men som ekstra mat til en senere anledning så syns jeg ikke det er noe man skal stresse med. Det finnes morsmelkserstatning. Mme er også babymat. Så ikke stress med pumping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå