Gå til innhold

ang. pumpe og gi flaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor pumper folk ut mm og gir det på flaske? jeg bare lurer på ren nysgjerrighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert fordi de ikke kan amme eller ikke vil amme, men de vil gi barnet sitt morsmelk. Beundringsverdig synes jeg : )

Skrevet

Mitt barn ville ikke suge/ta puppen, så da måtte jeg jo pumpe ut morsmelken og gi på flaske. Mange grunner til det du spør om, men hovedsaklig fordi man av en eller annen grunn ikke får til ammingen.

Skrevet

ok, skjønner. takk for svar :-)

spurte egentlig pga jeg har tenkt å være litt "ego" og gå på en konsert om ikke så lenge og da vil babyen min være ca 2 mnd.

Skrevet

Da bør du være sikker på barnet ditt tar flaske, for det er visst veldig mange amme barn som ikke gjør. Begynn å venn barnet til flaske så fort som mulig, og hold det vedlike... en venninnes gutt tok flaske når han var nesten nyfødt, etter 3 mnd ville han ikke ta flaske. Så det må holdes vedlike.

Skrevet

Babyen vår var ikke sterk nok i starten (prematur). Derfor først kopp og deretter flaske. Nå er det mest pupp, men vi "etterfyller" med flaske for å være sikker på at hun får i seg så mye som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...