kajfla Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 hvorfor pumper folk ut mm og gir det på flaske? jeg bare lurer på ren nysgjerrighet.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Sikkert fordi de ikke kan amme eller ikke vil amme, men de vil gi barnet sitt morsmelk. Beundringsverdig synes jeg : )
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Mitt barn ville ikke suge/ta puppen, så da måtte jeg jo pumpe ut morsmelken og gi på flaske. Mange grunner til det du spør om, men hovedsaklig fordi man av en eller annen grunn ikke får til ammingen.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 ok, skjønner. takk for svar :-) spurte egentlig pga jeg har tenkt å være litt "ego" og gå på en konsert om ikke så lenge og da vil babyen min være ca 2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 Da bør du være sikker på barnet ditt tar flaske, for det er visst veldig mange amme barn som ikke gjør. Begynn å venn barnet til flaske så fort som mulig, og hold det vedlike... en venninnes gutt tok flaske når han var nesten nyfødt, etter 3 mnd ville han ikke ta flaske. Så det må holdes vedlike.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #6 Skrevet 3. juli 2008 Babyen vår var ikke sterk nok i starten (prematur). Derfor først kopp og deretter flaske. Nå er det mest pupp, men vi "etterfyller" med flaske for å være sikker på at hun får i seg så mye som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå