Gå til innhold

MODDE........!!!!Hva mener du egentlig med dette...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syntes det går litt langt når det ikke skal være lov å diskutere prinsesser uten at du skal blande deg inn og hendvise det til skravle eller krangle.

OG hvis jeg ønsker å være anonym, så er vel det en rettighet jeg har fortsatt sist jeg sjekket...............eller har Yppert yppet for lite i det siste og nå står jeg i køen?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har oppfattet at du mener det. Andre mener det motsatte, har blant annet mottatt noen mailer hvor folk ber om at slike innlegg slettes på anonymforumet.

Som du sikkert la merke til, så slettet jeg ikke tråden, men anmodet deg om å diskutere slike temaer på enten skravle eller krangle i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke være sånn at ting kan slettes osv pga av at folk er uenige i innholdet. Det kalles sensur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da slik er det her, enkelt innlegg blir slettet hvis modde føler for det og får nok mail fra skravlegjengen.............At da en prinsessetråd er truende for noen hardbarket prinsesseforeldre som dyrker dette er vel strengt tatt ikke vårt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle forresten likt og vist nøyaktig hva som fikk deg til å reagere på prinsesse tråden. Det er jo et poeng at man på et anonymt forum får diskutere ANONYMT og krangle siden hadde tråden ingen ting å gjøre på. Det var faktisk en tråd som kunne tjene til å bevist gjøre mange foreldre uten at man henger seg opp i hvem som sa hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentar at innlegget ikke ble slettet, men at det derimot ble oppfordret til å poste den type innlegg på krangle.

Dere var mange som ønsket anonymknappet fjernet fra krangle, det er derfor litt uforståelig hvorfor dere nå ikke vil bruke krangle til denne typen diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig krangle har hatt for store julebordsammenkomster som gjør at alle har en eller annen dyp hemmelighet på lur som kan røpes, så ingen er uenige.....=) da i den grad som det ble med anonymknappen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...