Gjest Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Fytti rakkern det var vondt husker jeg. Men gjorde den feilen kun èn gang :-)
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Jeg barberte alt fra ankla og opp til navlen...ikke lurt...
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 jeg barberte øyebryna...fordi jeg trodde det var kult og ha de opptegna...RAIT!
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 HA HA HA!! Ler meg ihjæl!!! Tegne du sånne "forbausa" øyenbryn da eller?
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #6 Skrevet 2. juli 2008 Jeg og ei venninne barberte av oss alt håret på armene!! Hehe... Angrer den dag i dag
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. juli 2008 #7 Skrevet 2. juli 2008 jeg sminket meg slik: helt hvit hud, og sort hår, og sport øyne og sorte lepper, når jeg skulle dra på jobben til Xen (da vi var sammen, og det var ikke BF) på valentanes dag fordi jeg var imari sint fordi venninna mi hadde ringt og sakt at han hadde lagt ann på henne. og nevnte jeg at han jobbet i service yrket? så dette var forand alle de lykklige parene... hehe... stakkars mann.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Parfyme under armene!!! Det var AU AU AU!!!!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 2. juli 2008 #9 Skrevet 2. juli 2008 Tok på ob med plastikken på, jeg var så opptatt av hvordan jeg skulle få den på plass riktig at jeg ikke tenkte på å ta plastikken av...
Leirha Skrevet 2. juli 2008 #10 Skrevet 2. juli 2008 Første gang jeg skulle barbere leggene var ingen god opplevelse, kjenner smerten enda hvis jeg tenker hardt etter. Jeg trodde jeg skulle presse hardt inn og så barbere... Barberte av ei stor flenge med hud og diverse...Au, det var sååå vondt!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2008 #11 Skrevet 2. juli 2008 Neida, jeg tegnet sånne vakre søte....KREMT.... de var DRITSTYGGE!!!! feite linjer!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 2. juli 2008 #12 Skrevet 2. juli 2008 Gjorde det samme som ei oppi her.. barberte av øyenbryna.. for det var såååå kult... omg .... kan ikke fatte d.. er SÅÅÅ glad for å ha øyenbryn nå.. det tok tid å spare ut igjen skikkelig.. Du kan jo tenke deg.. våkne hver morgen UTEN øyenbryn.. skal man dusje/bade.. forsvinner dem haha.. og trener man så svetter man jo.. og svetten renner i øyene for man har jo ikke øyenbryna til å ta imot liksom... og tørker man svetten, må man jo ha ei veninne som kan se hvor man tørker for å unngå å viske dem bort... HERREGUUUD for et styr... hehe.. NEVER AGAIN!!!!! =P =P =P Syns jo det var driiitkult i begynnelsen.. men vi fant fort utav at det ikke var noe særlig pent.. det var også et RENT HELVETTE å få dem like hehhehe:P
*Andreapus* Skrevet 2. juli 2008 #13 Skrevet 2. juli 2008 Jeg og venninnene mine syntes det var kjempetøft og sminke oss med lipgloss og lebbestift, vi brukte det som øyenskygger og i kinna.. kjempelekkert.. *rødme* Hehe
Hyacinth Bucket Skrevet 2. juli 2008 #14 Skrevet 2. juli 2008 Jeg brukte lou lou og anais anais parfyme - og ikke nok med at jeg brukte dem... jeg brukte også aaaalt for mye parfyme av gangen. Herregud som jeg stinket. Stakkars klassekamerater!
Leirha Skrevet 2. juli 2008 #15 Skrevet 2. juli 2008 Jooo... Da jeg begynnte å sminke meg, og drikke alkohol, det var heller ingen god ide. Det er runnen til at jeg ALDRI tar med sminke ut når jeg skal drikke. Jeg var vell 16 år kan jeg tenke meg da jeg tordde jeg var så flink å sminke meg at jeg kunne gjøre det utn speil. Skjønte at noe ikke stemte helt da en gutt jeg ikke kjente kom bort til meg mens jeg holdt på og sa at han heller skulle gjøre det for meg,
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 2. juli 2008 #16 Skrevet 2. juli 2008 Nappet brynene altfor tynne. Angrer enda, for hårrøttene der er tydeligvis døde, og det vokser ikke tilbake. Så nå må jeg tegne på dem for å få de tykkere og tettere... hveeer dag!
Mamalicious Skrevet 3. juli 2008 #17 Skrevet 3. juli 2008 mortilgunnar loves Marcel : HAHAHAHAHHHAA..
*Timulia* Skrevet 3. juli 2008 #18 Skrevet 3. juli 2008 Trodde moderns kjærringbind (type saba) var det eneste som fantes. Så ut som jeg hadde bleie, ble skikkelig klædd utenpå buksa, måtte ha lang genser hver gang jeg hadde mensen!
BettyBoob Skrevet 3. juli 2008 #19 Skrevet 3. juli 2008 HAHA, kjenner igjen saban ja! mamma brukte det - og da brukte jo jeg og det.... inntil jeg fant ut at det fantes bind som ikke var mursteiner og at OB fantes! mamma brukte ikke det, så det fantes ikke hjemme hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå