Gå til innhold

Student, økonomiske problemer, selge sex????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student, og jobber litt ved siden av. Har ingen barn (skulle begynne å prøve, men må drøye det litt pga økonomi). Har mildt sagt ikke god råd. Har 80000kr brutto fra lånekassen, stipend (40%) og lån(60%). Ved siden av fulltidsstudeir jobber jeg litt, men tjener ikke mer enn ca 70000 i året, brutto. Men husleie, mobil, og et nogenlunde vanlig liv er dette lav margin, men går helt fint. Nå har jeg imidlertid fått et kjempeprobelm. Jeg har fått en baksmell å skatten på 18000kr!!!!!! Dette fordi jeg i fjor hadde to arbeidsgivere, og jeg har tydeligvis vært så tett i hue at jeg har levert del en (tabelltrekk) til begge arbeidsgivere, i stede for å levere en del to, med 36% skattetrekk til biarbeidsgiver. sukk... Jeg ligger allerede dårlig ann med en utestående husleie da jeg hadde masse eksamner i mai og juni og ikke kunne jobbe disse månedene, og man får heller ikke stipend og lån i juni og juli. Jeg tenker og tenker, men uansett hvordan jeg vrir på dette så må jeg skaffe til veie 18000 kr og det ganske fort, for rentene er høye på forfall.

Jeg er 22 år, 1.80 høy, pen hud, veier 60kg , ok pen å se på og liker sex. Er dette løsningen? Å selge sex? Hvordan går man frem da? Jeg ønsker å selge sex som luksusprostiyuert over en kort periode i en større by i Norge. Jeg må ha 18000kr. Hva er prisene for "en natt", for "en time" osv? HJELP!

Fortsetter under...

Du skriver at du skulle til å prøve å få barn (men den økonomiske situasjonen kom i veien).. Det betyr vel at du har en kjæreste ? siden du skulle prøve? Du kan ikke begynne å selge sex hvis du har en kjæreste og dere er så glad i hverandre at du egentlig skulle få barn?!

Uansett NEI sex er ikke en løsning. Kan ikke familien din hjelpe deg med penger?låne hos dem event.? Jeg er sikker på at din mor aldri ville du skulle solgt deg for å betale skatten!

Er ikke sikker på at dette er rette stedet for å finne ut prisen på en "natt" ... du er blandt gravide og mødre.

Utover det, lykke til med å finne en riktig løsning!

Restskatten forfaller vel ikke før uti august. Har du 18000 i restskatt, skal du da betale 9000 20.august. og 9000 24.september.

Ved begynnelsen av semesteret får du jo en relativt stor utbetaling. Bruk deler av denne. Og så jobber du litt mer til å kunne betale den som kommer i september.

Ellers, prøv: http://www.ellosprivatlan.no/Application/User/framework/default.asp

Relativt enkelt å få lån der.

Hvorfor skal du få unge hvis du ikke klarer den økonomiske biten?

Det er andre måter enn å selge sex du kan få penger, men hvis du har så stor rest skatt bør du heller vente til du og kjæresten din har nok penger til å klare å forsørge dere selv og et barn.

Jeg synes egentli ikke dette var plassen å da opp dette på... Dette er trossalt for gravide studenter/ studenter med barn..

Det finnes andre forum hvor dette passer bedre, f. eks; Skravlesiden eller anonymforum (i og med at du er anonym)

^ Hun sier jo at hun sluttet å prøve å få barn siden de sliter økonomisk.

Men helt alvorlig? Selge sex? De fleste som gjør dette blir jo helt ødelagt i sinnet sitt. IKKE gjør det! Du er mere verd enn som så. Har du ikke noe materalistiske ting du kan selge? Annlegg, ipod, kamera alle munner drar...

• 5 uker senere...

Annonse

Haha, synes dette var et litt søtt rop om hjelp, jeg :) Og dere som reagerer på dette.. Det er da tydelig at HI ikke mente det siste avsnittet. Hun har mye å tenke på og sliter økonomisk, da er det lett å ty til enkelte humoristiske utspill :P Det hele ordner seg nok skal du se! Det er latterlig lave satser på stipendene til fulltidsstudenter i landet, så du er langt fra alene om å være i denne situasjonen. Har du ikke en type som tjener litt? Siden du nevner at dere skulle begynne å prøve, mener jeg? Og i august så kommer det jo 16000,- til den andre innbetalingen i september.

Det ordner seg nok skal du se! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...