Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff... stakkar, men kanskje du skal ta deg en tur til legen, siden store ødem ofte er ett av tegna på svangerskapsforgiftning... Som tips kan jeg si støttestrømper, får kjøpt på apoteket (muligens også andre plasser), og ligge høyt med beina når du sover... legg gjerne telefonkataloger under beina på senga, så føttene kommer høyt opp... ;)

Hei

Er heldigvis ein av dei som er lite plaga med vatn i kroppen:) Merkar at det kjem visst eg set lenge i ro med beina på golvet og visst eg blir veldig varm. Mitt råd er å sitte mest mulig med beina høgt, kjøle seg ned i dusj eller bruke dusjflaske med kaldt vatn, og ete lite salt mat.

Lykke til, det er ikkje lenge igjen;)

Jeg er ikke plaga, men pleier å sove med bena på sakkosekk pga kramper om natta. Har du ikke det kan det være kjekt å ha uansett, for min sønn elsker å sitte der å se på barnetv;-)

Babiser som er på besøk ligger oppi der også :-)

Drikk MASSE vann!!!!!!!!..og hold deg unna salt, gjør bevegelser med føttene. Rull de rundt osv..

Ikke sitt for lenge å ikke la deg selv bli overopphetet.

Bor du i sør som meg, er det fort gjort om dagen, for her er det STRÅLENDE vær B-)

Sett føttende i kaldt vann, det er sikker deilig nå i varmen.

Lykke til!!

Annonse

LIGG med beina høyt. Dersom du sitter går bløodstrømmen saktere ved lysken pga de nesten 90 gradene. Når du ligger, la noen stryke lett over beina dine i rettning hjertet. Hjelper også å vasse i vann, ettersom det avkjøler og blodomløpet får fart på seg. Husk også å drikk mye vann. Vann fordriver vann! :)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...