2 små orkaner Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Har ventet på en pakke i 3 uker nå og i morgen reiser vi på ferie. Snakket med avsender av pakken (et postordrefirma) som sa at jeg bare måtte kjøre på postens utleveringssted nær meg å spørre om de hadde pakken der (uten hentelapp). Her jeg bor er 4 slikke steder. Burde det ikke være mulig for dem å spore pakken de har sendt. Kan vel ikke være riktig at jeg som kunde må ligge så mye jobb i det. I tillegg er det en reklamasjon i og med at dere produkt ødelagde andre ting. Er så lei det firma nå.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 De skal jo uansett ha et sporingsnummer så vidt jeg har forstått det (vært det på pakker jeg skulle ha fått og da har jeg fått det av avsender og dermed kunnet sjekke status og skrive ut hentelapp fra nett selv). Så lenge det er sendt som pakke vel og merke. Brev kan ikke spores...
2 små orkaner Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2008 Problemet er at jeg ikke får noe sporingsnr. Hun mente bare jeg skulle gå spørre om pakke med mitt navn på....Kanskje de har sendte det som brev. Lurer på om de overhoved har sendt min vare. Har nå ventet totalt 2 md fra jeg reklamerte. Snak om dårlig kundeservice. Takk for svar. Får bare mase mer på dem.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Hadde samme greia med et sted jeg bestilte cd'er fra, som ble sendt som brev. Ringte mitt lokale postkontor (der jeg pleier å hente pakker) og snille dama der lette gjennom alt de hadde liggende fr å se om det var noe med navnet mitt på før hun ringte meg opp igjen med negativ beskjed. Kom ikke på før etterpå at det er et annet postkontor som er "sorteringssentral" for området her, men da hadde jeg allerede vært i kontakt med avsender som gav meg en nydelig beskjed om at de skulle sende nye kostnadsfritt (jeg hadde forskuddsbetalt) - hurra for cdon.com! Hadde da ventet over 2 uker på noe som vanligvis har tatt 2-4 dager. Hadde jeg vært avsender der så hadde jeg nok involvert meg litt mer, ja og sendt ny vare til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå