Makko med to små gutter Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Noen som har erfaring med slike? -Har ikke tepper i hus, så trenger ikke en fryktelig kraftig sak. Mest til å fjerne hundehår og matrester fra ungen (når den begynner å søle)...
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Ja, vi har en fra electrolux, ergo rapido. Det er en 2-i-1 støvsuger, me en sånn håndholdt støvsuger i den vanlige. Er dårlig på å forklare, så legger ved en link http://www.electrolux.no/ergorapido/index.aspx?utm_source=HP&utm_medium=banner&utm_campaign=ERGO
Gjest Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Hehe, glemte og si hva jeg syns om den. Den har jo ikke verdens beste sugeevne, men jeg har den stående på kjøkkene og bruker den til smuler og slike ting for det meste. Vi har hund, og den funker dårlig på hundehår, men jeg syns den er genial på rom der hunden ikke er, som kjøkkenet soverommet osv. Enkelt og komme til overalt og den er ikke tung og drasse etter seg Det er heller ikke pose på den, men en beholder som tømmes, det syns jeg er genialt!
Makko med to små gutter Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2008 Hvis den ikke er effektiv på på hundehår er den ubrukelig for oss. Må støvsuge/moppe hver dag om huset skal se ok ut.
john gravid Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 vi har samme som desemberbaby, vi har to hunder å jeg er ikke veldig fornøyd med den, syntes ikke den gjør så bra jobb,å kommer ikke under sofaen med den,det blir ekstra jobb å måtte flytte den for å støvsuge,jeg hadde ikke kjøpt den igjen.men klart smak å behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå