shine1978 Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 knerten sover hele natten(ca 23.30-06.00), og pga dette har jeg til nå (han er seks uker) pumpet engang om natten. Årsaken til dette er at jeg hadde lite melk i starten og vi har brukt mange uker på å trappe ned med mme/øke mm og er nå endelig fullammende (hurra :-)) MEN spørsmålet er hva skjer om jeg dropper nattpumpingen? vil melkemengden kun stabilisere seg eller vil den bli redusert?er jo livredd for å få mindre melk.....
Expat Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Vent litt og se om det kommer økeperiode, den kommer rundt 6uker. Da ammer han mange ganger plutselig. Om det da stabiliserer seg litt så kan du jo se det litt an? Du er blitt flink til å pumpe på natt... Du kan forresten også ta opp ungen og la ham die, selv om han sover.
shine1978 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2008 takk for svar!du er en engel som kan svare på alle disse ammespørsmålene:-) die selv om han sover? har ikke turt det....he-he.....men kanskje jeg skal være litt tøff å se om jeg får det til, det verste som kan skje er jo at han ikke sovner på en stund.
lille sprelle Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Har hatt lite melk, mye melk osv selv (brystbetennelse, tette melkeganger osv) Snuppa sover hele natten nå (6-9 timer) og nå ser det ut til at prod har stabilisert seg. Hun spiser mye om morgnen og jeg pumper ut "resten". Da får jeg nå ca 40 ml. - mot før oppi 120. Jeg passer også på å pumpe meg etter siste amming på kvelden. Da får jeg ofte ikke mer en 10-20. Men dette fungerer greit for oss nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå