Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Etter råd fra dere i går, har jeg nå ringt en privat gynekolog!! Snakket først med en meget hyggelig og forståelsesfull dame, og så sa hun: Du kan godt få snakke med legen! Bare det å få snakke med ham med en gang virket SÅ positivt syns jeg!! Og jeg fikk full forståelse fra ham også :-) mente at det bare er tull at jeg skulle måtte vente til januar med fortsettelse av utredning! Så nå har jeg fått time allerede på mandag kl 09.30 - gjett om jeg er spent/nervøs???? Ha en fin dag jenter!!!
Lillemor i magen <3 Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Synes det var bra du gjorde det!!! Noen ganger hjelper det MYE å få snakka med noen som forstår deg og som kan gi oppmuntrende ord! Flott at det fins leger der ute som vil hjelpe og som tar deg på alvor! Håper vi får høre hvordan det går med deg etter mandag! Vi er jo alle i samme båt her og for min del som kanskje skal igang med utredning så er det fint å få vite litt om hva som skjer... Ha en fin kveld!!! Klem
Liza-76 Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Så bra, Trampe!! Godt du har funnet deg en fornuftig og forståelsesfull gynekolog! Blir spennende å høre hvordan det går på mandag! Lykke til!!
drømme mamma Skrevet 3. juli 2008 #5 Skrevet 3. juli 2008 hei trampe73.så fint at du fikk en sånn behandlig.glad på dine vegne.er det lov å spørre hvem du har vært hos,vil gjerne ha samme dialog du fikk.stor klem og lykke til på mandag.
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2008 Ja, dette skal bli veldig spennende! Kommer med oppdatering på mandag ;-)
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal til Kvinnedoktor'en i Tønsberg. Er veldig spent på det hele må jeg si... Takk for alle lykke ønskninger! Klemmer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå