Sivert Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 Hei Er det noen her som har noen knakende gode råd når det gjelder dunpose i vogn? Har en Emmaljunga City Cross. Jeg synes den posen som har det teddybjørnansiktet inni virker veldig fin. Noen som har erfaring med denne? De har den på Barnas Hus.
Spaniella Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Vi har "storebroren" til den med bamse på, Odenwalder (a-en skal være med tødler,men fikk det ikke til) Lammy XL. Den har uttakbart lammeskinn inni som passer fint til å sitte på om sommeren og den kan utvides i bredden. Nydelig vinterpose som holder til ca 3 år! For stor for lite bag. Sjekk www.lilleprinsen.no, suveren service og knallpriser!
allegodetingertre Skrevet 3. juli 2008 #3 Skrevet 3. juli 2008 Posen med bamse inni er kjempegod! Brukte den i bagvognen selv før vi gikk over til lammy xl.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #4 Skrevet 3. juli 2008 Jeg har også den med bamsen inni, kjempegod vognpose!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Posen på Barnas Hus er ikke den samme som på Lilleprinsen. Den på Barnas Hus kan ikke utvides i vidden og det er ikke hel rygg i posen når skinnet tas ut. Lilleprinsen sin virker best.Jeg synes den med bamsen virker litt lang og smal. Er den det?
Mom for two Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Besøkte babyproffsen i Charlottenberg denne uken og fikk kjøpt Odenwalderposen med bamse inni til 50%. Ord. Svensk pris var 1890,- Betalte 800,- nok. Ble kjempeglad for de ligger ikke i butikken, men sien jeg hadde ringt dagen før og spurt om de hadde denne hentet hun en på lagret alikevel til meg. Hun gav meg 50% selv om jeg ikke spurte om det. Kjøpte forøvrig bilstol med base også til en rimelig penge kontra her hjemme. Verdt å ta turen ! Kjempe god service var det også
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Ikke verdt å ta turen om man bor i en annen kant av landet.
Sivert Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. juli 2008 Tusen takk for mange svar, men jeg er jo helt blank på dunposefronten Finnes det to typer Odenvälder-poser med den bamsen inni? Den ene kan utvides i vidden, og den andre kan ikke det? Den jeg så en gang var helt bretta ut, så da er det kanskje den posen de har på Lilleprinsen.no?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå