bkatrine med bitteliten spire Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 super dupert ut. Var hos Blakstad, og hun kunne fortelle at alt så perfekt ut der inne, det gjorde en smule vondt, men overkommelig. Hun anbefalte meg på det sterkeste at jeg skulle begynne med IVF siden jeg har hatt 9 mislykkede forsøk bak meg med inseminasjoner, og hun sa også at hun gjerne ville følge meg opp...snakket så med Dr. Sven hos Nordica som sa seg enig med Blakstad, IVF er neste skritt nå...så nå er det bare for meg å gå i tenkeboksen, dette kom litt bardust på og vet ikke helt hvordan/hva jeg føler for dette. Syns det er så drastisk på en måte....vel vel, uansett blir det nå ingen flere turer for meg til DK for inseminasjon....litt rart å tenke på det :-) Nesten vært en vane siden i fjor sommer :-) Blakstad nevnte noe om at medisinene til nedregulering eller hva det heter var billigere i sverige, er det noen som vet hvor mye billigere? Uansett, god sommer til alle og lykke til med forsøkene deres, jeg får tenke meg godt om her.....
lubbeline Skrevet 2. juli 2008 #2 Skrevet 2. juli 2008 Hei, jeg syntes og at det var litt vel drastisk, men hos meg gikk det over all forventning, ingen bivirkninger( bortsett fra om kvelden da de hadde hentet ut eggene har jeg fått høre at jeg var litt små hissig;-), ingen smerter....og nå er jeg 12 uker på vei:-)
Tjorven1 Skrevet 2. juli 2008 #3 Skrevet 2. juli 2008 Huff... forstår at det føles litt drastisk nå.. Men du, du skal ikke gi opp vet du - vi har lister mile lange at alt har gått bra til slutt - enkelte ting tar bare litt lenger tid..som at vi to skal bli mammaer. Litt sårt å tenke på all tid og energi man har brukt, men en dag skal vi da pokker klare det! Ikke sant!!?? Og du da med hjelp av ivf. - og jeg med hjelp av det jeg har fått av legen nå - du kan jo høre litt hva Elle synes - hun var jo i samme båt som deg for noen mnd siden? Lykke til :-)
Enemor68 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Litt seint å svare nå, kanskje, men i tilfelle du ikke har bestemt deg ennå tenkte jeg bare å si at hvis det var meg tror jeg jeg ville gjort et par inseminasjonsforsøk til, for etter scanningen sier de jo at det er ekstra åpent i egglederne sånn at sjansen kan være litt større enn tidligere. Men det viktigste er at du kjenner etter hva som føles riktigst for deg!! Og veldig lykke til uansett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå