Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #1 Skrevet 2. juli 2008 fandt ut i går at jeg er gravid:) har verdens beste mann, jeg er 25 og har 2 barn på 3 og 5 år<3, jeg har søkt på jobb men vet ikke om jeg får den! hvertfall ikke nå som jeg er gravid.. mitt problem er at familien mener jeg er litt dum som ikke har fått jobb, de dømmer fort. så nå har jeg ikke lyst og fortelle at jeg er gravid!! vet at familien til min kjære vil bli kjempe glade:) (hans første barn:) , er lei av og høre hvor mye mine barn øddelegger jobbkarrieren min. jeg elsker ungene mine og er så utrolig sårbar nå.. hva gjør jeg og hva sier jeg??
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2008 #2 Skrevet 3. juli 2008 hei, først av alt vil jeg si, gratulerer - så koselig ) gled deg over svangerskapet ditt og de menneskene rundt deg som klarer å være glade på dine vegne. Mennesker som trykker deg ned eller har en negativ virkning på deg, trenger du ikke å dele tiden din med. Joda, blod er tykkere enn vann - men når man er voksen trenger man ikke å ha daglig kontakt med foreldrene sine. Jeg vet godt hva du snakker om. Familien din nå er mannen din og barna dine, skap dere et godt liv og nyt heller hans familie og glede. Så kan du fortelle det til dine når de ser det, og heller si det som det er - at de ikke klarer å glede seg på dine vegne. Lev livet ditt slik du ønsker. Lykke til med jobbsøkingen, håper du får jobben fordi om du er gravid )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå