Gå til innhold

Hvordan står d til me Tromsøjentene pr. 02.07.08?

Anbefalte innlegg

Hei alle dere som har termin i august...

Hvordan står d til?

Tenkte å lage en lenke her slik som de har på juni, juli klubben. Håpe du hiver deg med.

Jeg har termin den 21.sept, og har 81 dager igjen t termin. Håper d går fort. Har begynt å få en rimelig stor mage..

Har bare en dag igjen på jobb før vi tar fellesferie derifra. Tror ikkje jeg blir å begynne igjen når den er over i begynnelsen av august. Jobber som førskolelærer i barnehage, og synes allerede at d er veldig tungt.

Fint om vi kunne få til noen treff snart.. ka med mandag fomiddag?

Fortsetter under...

Lag en link ja!

Veldig liten aktivitet her inne......

Jeg har det bra. Like stor mage som venninne med termin om 3 dager..Å jeg har litt over 6 uker igjen!!IIiiiik!!!

Skal på vekst ul nå om en time:)Veldig glad for at jeg blir fulgt opp!!

Skal møte annen gravid augustjente på egon i dag kl 13.30 å lunsje om noen andre vil komme! Så vet dokker det!!

kor koselig me svar... dem på tidligere måneder har møttes ganske ofte, så dem e blitt ganske sammensveiset.

jeg har også stor mage tross termin i sept. har blitt så stor siste mnd.

gikk d bra på ul i dag CaJenne?

som du merket så kunne jeg ikkje komme på egon i dag. ka du sir t et treff på mandag formiddag feks? va d bra på egon?

Nu e iallfall æ kommen heim av ferie! Sett bære å vente på babyen nu.. :) Men d e nu enda ei stund igjen te termin 11.august. Ser at d e satt opp treff i mårra, kanskje æ hiv mæ me! Ellers e nu alt bære bra her!

Annonse

hei hopp :) Kæm har satt opp treff i bukta neste uke? Trur æ må hive mæ me hvis tia strekk til, har no ferie :)

Koselig me treff, men no e d sikkert litt vanskelig for folk å hive sæ me midt i sommerstia, som regel en del som skjer :P

Håpe d går bra me dåkker med-gravide, æ kose mæ me babyen i magen, har ikke hastverk me å få han ut kjenne æ, hehe, så mye som skal gjøres og fikses i løpet av sommern :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...