Gå til innhold

sitter her med niesa mi på to uker.. :-) :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

passer min kjære niese på to uker i formiddag, mens mammaen er hos frisøren.. nå sitter jeg i sofan, med laptopen på fanget og verdens nyyydligste jentebaby sovende på brystet.. må si jeg GLEDER meg til januar, det er verdens beste følelse å ha en baby sovende på seg :-) skal til legen etterpå, håååååper så jeg kan høre hjertelyden, vet at det kan være litt tidlig (12+5), men kommer til å bli skuffa hvis jeg ikke kan høre den idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så hærlig!

Masse lykke til hos legen, håper de finner hjertelyden :)

Skrevet

hørte ikke hjertelyden.. vet at det er ganske tidlig, og ikke bekymra for det.. men blei jo litt skuffa da! ikke ul før om syv uker.. tolmodihet!

Skrevet

så kjedelig da.. Skal du ikke på noen flere kontroller før UL? Jeg skal til jordmor på fredag, da er jeg 13+3 håper veldig at hun finner hjertelyd da.. Kjenner at jeg trenger et tegn snart :)

Skrevet

flytter til en annen by rett før 1. august, er da ca 16-17 uker på vei, så da har jeg ikke giddi å finne en jordmor her i gamlebyen, satser på å finne en god i stavanger!

Skrevet

åh! Kjenner følelsen av å ha en varm liten baby sovende på seg... det er helt hærlig. Har hatt den ære å "låne" nevøen min litt :) Gleder meg til januar ass' :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...